Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo nochmal

Irene: im Moment ist IVF/ICSI bei uns kein Thema, wir haben eine völlig andere Ausgangslage. Mit Inseminationen wurden uns sehr gute Chancen eingeräumt, also schauen wir mal. Wenn ich jetzt aber IVF/ICSI als einzige Alternative hätte, würde ich nach Bregenz gehen. Da ich im östlichen Teil des Kt. Zürich wohne, ist das sogar ziemlich nah.

Bye bye bis am Mäntig oder so

Zoe
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo Irene

Nein von darmstadt sind es ungefähr 4-5Std.fahrt,das hält sich noch in Grenzen.
Wir Wollen uns dieses Jahr mal wien anschauen,da kann ich es ja mit verbinden.Deshalb will ich es im Urlaub machen.Ich habe dann 3 Wochen urlaub das müßte dann hinhauen von der Zeit.Aber erst mal abwarten.

Babs und Myhrta in der Wievielten Woche seid ihr schon,und wie geht es euch. Spürt ihr schon was (übelkeit.usw.)

Also mein garten habe ich für den Frühling fertig,Blumensetzen,Unkraut rupfen,usw.jetzt darf es aber bei uns nicht mehr schneien.

Ich wünsche euch allen ein schönes Wochenende.(ich muß arbeiten)
Melde mich wieder
:smile: Petra
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo petra

ich beneide dich direkt um deinen "gepflegten" garten.....bei mir sieht's nicht so toll aus......

wegen der überstimulation war mir gar nicht nach gartenarbeit, obwohl ich das doch sooo liebe.....

ich bin jetzt woche 5+4 also noch ganz am anfang.....schlecht ist mir nicht, bin nur müde, müde, müde.....

zum glück ist heute freitag und das weekend steht vor der tür.

petra, machst du dir gedanken über eine behandlung bei zech?

bis bald
und liebe grüsse
babs
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo Babs

Wenn du müde bist empfehle ich dir am Wochenende viel,viel zuschlafen.Da du ja noch am Anfang deiner schwangerschaft bist ruhe dich aus und strenge dich nicht an. Du bist noch in einer gefährlichen Phase.
Wenn ich nicht so weit weg wohnen würde,wäre ich jetzt bei dir um den Garten zu machen (ich liebe es auch).Früher war ich Floristin von Beruf.
Ja ich spiele mit dem gedanken einen Versuch bei Zech zu machen ,aber erst im Sommer.
Petra
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme
Ich hoffe, es gaht Eu allne guet!
Bin am We gsi go Skifahre, es isch es Traumwätter gsi, aber dä Schnee zum Teil echli sehr nass!

Irene, wie hätts dir eigentlich am Wiiseminar gfalle? Isch es dä erscht Abig gsi, dä Grundkurs, nimm ich a?

Bi mir gits nüt neus. Myrtha: Mini Mens chunnt noch nid bis Endi Monat, ich han ja erscht grad stimuliert.

En schöne!

Zoe
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hallo zäme

Mir händ au äs schöns we ka - ui zoe, schnee nass....na ja, mal luege wiä's nächschti wuchä in zermatt wird si.....suscht gömmer dänn u.a. au no go wällnässe.

Dä Wykurs isch würkli sehr guet gsi - äs isch dä Grundkurs gsi und dä Dunnschtig gömmer dänn au no in Ufbaukurs. Min Spuckbächer isch im gägäsatz zu mim liäbe Schatz rächt vollä gsi. Er häts uf jedä Fall rächt spassig gfundä.....kunschstück!

I därä WS gahts mir eigentlich tiptopp. Han zwar jetzt rächt Buchweh und äs gluggerät und rumorät diä ganzi Zyt. Mach mir aber eh nöd vill Hoffnigä...(leider!).

Wiä gahts am Reschtä?

Än schöne Abig
Irene - wo jetzt dänn gli gaht dä Göttibueb go hüäte.
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo
Irene: mir sind vor ca. 2 Jahr emal am Grundkurs und Ufbaukurs gsi.
Ändi April gämmer an Wikurs Toscana, ich ha dänkt das seg no guet, will mir Ändi Juni id Toscana fahre wänd.
Häsch dä Wii usgspuckt, will i dä WS bisch? Ich verstahn das scho, aber han i dä WS trotzdem es bitz trunkä, will die erschte drü Wuchä sind die Bluetkreisläuf sowieso nöd verbündä, es schadet also nüt. Aber zvill verschiedeni Wii durenand sind sowieso nöd eso dä Hit, darum dä "Spucknapf".

Aber natürli han i alles i Masse gmacht, mer weiss ja nie.

En schöne trotz em Rägä
Zoe

Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

He, wo steckt ihr denn alle? Hat euch dieses miese Wetter die Sprache verschlagen?

Zoe, nei, nei, so übervorsichtig bin ich nöd.....mir händ 13 versch. Wii propiert und d'Gleser händs immer bis zur helfti ufgfüllt. Irgendwänn hani eifach nüme möge und han mir au nöd welle d'blössi geh, im zickzack-schritt det usäzlaufä....:smile: ! Drum d'Benützig vom Spucknapf.

No ganz än schöne Tag
Hasta la pasta
Irene

Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Meld mich au wieder einisch us minere versenkig,mir isch sid ä bar tag sou zimli schlecht das ich chum a PC ane mag.aber mir nend ja ales i chauf.

Petra allso ich bin seit heute in der 9Woche.Hast du jetzt alle informationen die du brauchst?Sonst fragen.

Irene wie gauhts a dir?so nachhem lese recht gut glaubi,wen isch bi dir dr groussi Tag?ich bewundere dich wi du das ruhig nitsch mach wieder ä sou.

Babs wi gauths a dir,bisch immer nu sou müd?Hoffentli hesch nümme al zu groussä schtess im Büro.Gell du verzellsch üs scho was am Mentig bim US uschunt.

Zoe wo bisch dä du go schifahre gsi?wen numal gausch biiiittttttteeeeeeee ei fahrt nur für mich,ich bi di ganz saison ni gsi im vor winter hanis dr Vivienne bi brungä und nachher hani nümme druet.

Und bitte schön wo sind dHerre vo dr schöpfig??????

ä ganz ä schöüine Tag au wen dsunnä nüt schint mir hents i ja im Herze
Myrtha
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme
Irene: ja das Problem mit dä villnä Wisorte känn ich guet! Mängisch gits eifach zvill a dänä Seminar und mer cha die Gschmäcker am Schluss gar nüme usenandhalte. Ich finds au no rächt dür mit CHF 90.- pro Abig. Darum gömmer au nur 1 x pro Jahr oder so, aber ich finde die Seminar scho guet, mer lehrt doch einiges.

Myrtha: ich bin s'erschtmal i mim läbe z'Arosa gsi! D'Pischte hämmer guet gfalle, sie sind breit und nöd allzu steil und buckelig, weisch, ich bin mehr e Sunntigsfahrerin wie ä Racerin! Sovil Sunnä han ich scho lang nüme tankt!

Ich wünsche allne en schöne Tag
Zoe
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“