Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

was sölli sägä................es isch lang gange bis ich zu ü hane a chöne und jetz weis ich nüt winis söll sägä also es isch

POSITIV

ich meld mich spöter nu einisch im moment bin ich zimli nebeder schue

also bis spöter und e guete

Myrtha
Werbeslider mit Buttons
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Liäbi Myrtha

Bevor ich in Frauäklatsch gang (jedä Samschtig am 15.00h isch Käfele agseit, ohni d'Männer) hani unbedingt no schnäll da inä welle luege.

Ich hans gwüsst! Ganz härzlichi Gratulation, ich freu mich schaurig für dich!!! Ich wünsche dir wundärschöni 9 Mönät und hoffä aber trotzdem, dass dem Ordner glich no erhaltä blisch.

Dä Zechi schiint ja ächt än Meischter zsi, Babs muesch nur luege, du bisch diä nächschti!

Bis bald - bin völlig usäm hüsli
Irene
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Irene klar blib ich ü trü was wet ich au mache ohni üch ihr sind mir würkli alli as herz gwachse.nimm bite für mich au ä kaaffei ich bi doch es kaaffeitanteli sonder gliche aber sid em transfer nix di bohne,drum isch doch au mi chreislauf am bodä.

ZH ich bi langi ziet ufem gaschtgwerb gsi das heist ich ha kochschtiffti agfange ich depp a nagel gehänkt,de bini im schpitaul glantet uf dr süglingsstation isch mega schöüin gsi bsunders won ich ha dörfe go e geburt go lugä,isch sehr idrükli gsi.nachher bini wider ufs gaschtgwerb ja unt dete angeblibe bis ich mi maa ha dörfe kenneleire.

Babs ich denke ganz fescht a dich am mentig.Bitte mach dir nüt z grouss gedanke es klappet du wirsches gsehi und denk dra nim Arnika Küggeli mit und sofort wen verwachisch es paari neh und immer wieder bis am andere Tag,und ganz viel trinke nimm am beschte öbis is Auto will ich ha nümme möge is Kaffei aber e durscht gah das ich brünne het chönne ustrinke.Allso bitte nimms irgendwi ganz ruhig ich weisses du machsch das mit bravur TOI TOI TOI

Zoe mir sind doch dou für frauge oder wens eim nüt e sou gut gout,allso las doch dini sourgä und ängscht nur bi üs ab,aber du musch i chauf nä das mir dich wieder probieret uf bei stelle öbs dir bast oder nüt :lol: :lol:

Petra wan hast du US?

Timo du müsch aber scho aunu schwizerdüsch schriebe da du doch drü jaouhr dau glebt hesch,wer sicher nu luschtig z lese.

allne es schöüins wuchenend
und sind ganz lieb mitenand
Myrtha

babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hey myrtha - es het mit ned allzu sehr verwunderet, dass din tescht positiv isch!!! herzliche glückwunsch und hoffentli gat alles guet!!!!!

arnika chügeli hani ned und zum die go bsorge isch eh z'spot.

öppis z'trinke muesi uf all vier fäll ha. i werde defür besorgt sii, dass mir im auto öppis feins händ!

i glaub au, dass ich en mea durscht wird ha nachhär.

säg, wielang vorher darf mer ned ässe????

han jetzt scho hunger!

nach all dene vele erfolg i letschter zyt bim zech machts mer fascht echli angscht - weil 100 % chan jo gar ned möglich si und doch hoff ich, dass ich au i dere rundi chan mitmache.....

alles liebi
babs
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Babs was ich weiss darf abum zwölfi nümei ässä und trinke.Ich ha zwar am zmitag zletscht mal öbis i form vo feschter nahrig gässä.
Sicher machsch du mit i dere rundi isch doch klar das ich nüt die einzig schwanger bi i dem Ornder!
wend wetsch ich ha nu Arnika Kügeli müsstisch zwar en abstecher zü üs hindere mache aber ich wür dir di gährä gä.tumers doch nu mit teile.

es libs grüssli
Myrtha
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo super

Das sind ja tolle Neuigkeiten!

Myrtha: Alles Gute auch von mir.
Du mußt dich ja super Happy fühlen.
Ich drücke dir auch weiterhin die Daumen das alles so in Ordnung bleibt.
Mein us. ist erst am 22.2. bis dahin habe ich noch einige Spritzen.

Babs: auch ich drücke dir die Daumen,wird schon alles klappen.

Dann wünsche ich euch ein schönes Wochenende

Petra
Claudine*
Rang1
Rang1

Beitrag von Claudine* »

Hoi Myrtha! Gsehsch, was hani gseit! Klar klappet das bi dir! I gloube dir, dass du jetzt unheimlich happy bisch, gäu? Was hat de di Schatz gseit? Und jetzt mau ehrlich, wiviu Schwangerschaftteschts hesch eigentlich gmacht? U sit wenn weisch es? - Schad, d'Selina cha sich leider nid so freue wie du :sad:.

Babs, du gsesch wider emau, bim Zech isch me doch i guete Händ, nid wahr? Auso, das isch nid haub so schlimm, und wenns nid bim erschte Mau ischlat, denn machschs haut wi ig, gäu? Mängi si haut Spätzünder...

Hoi Irene und Zoe, ja, mr si doch einigi Schwyzer hie! Dir kennet mi ja no nid, auso i chumä us Murte, bi 35 u ha ou scho 5 IUI, 2 IVF und ei ICSI hinger mir...

ZH, wenn i di im angere Ordner haut nie aträffe, muess i di hie ufsueche... Du bisch aber scho ne Macho. Het dis Bambi das o scho chönne feschtsteue? Heisse dini Chüe jetzt angers, öppä Myrtha und Babs? Hehehehehe...

Timo, ich finde das super, dass du "heimatliche" Gefühle (na ja, nicht ganz, aber fast...) in diesem Ordner ausleben kannst. Ist ja praktisch, wenn man Fresspakete bekommt, nicht? Ich habe ein Jahr in Kiel studiert, mich packen diese Gefühle immer, wenn ich etwas mit dem hohen Norden assoziiere! Na ja, und HH kenn ich halt auch ein bisschen, habe eine Tante dort. Dinah kommt ja auch aus HH, sie ist jetzt zeitgleich mit Myrtha ss geworden, wir sind alle bei Zech! (Ein weiter Weg aus HH, aber du siehst, er lohnt sich :wink: ).

Liebe Petra, ich wünsche dir viel Glück für deine Behandlung. Möge es diesmal klappen!

Auso, tschüssli, i wünsche euch es schönes Wucheänd, vor auem dir, liebs babsili ä gueti Fahrt, i dänkä ganz fescht a di! Tuesch mr smsle oder alüte, wes dr am Mäntig de besser geit? Bi doch so gschpannt! Mit dr Riccarda hani o telefoniert, si het mr us Bregenz aglüte. Si het 6 Eizäuä. Ä liebe Gruess vo ihre, und si lat dir, liebe Myrtha, bsungers gratuliere und freut sich mit dir!

Tschüss zämä, machets guet!

Claudine
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

ohhh ihr lieben - nun gilt's ernst!!!

i säge euch allne tschüss bis am mentig!

danke villmol, dass eui gedanke bi mir sind und ihr mir d'düümli drucked!!!

i wirde sicher au a eu dänke!!

bis am mentig und mached's guet!

liebi grüessli
babs
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hallo Myrtha,

das sind ja ganz tolle Nachrichten :smile: :smile: :smile:

Meinen allerherzlichsten Glueckwunsch, dass es bei Dir geklappt hat. Ich wuensche Dir alles Gute, dass sich auch weiterhin alles gut entwickelt :smile:

:grin: ich werde aber dennoch nicht auf schwyzerduetsch umsteigen hier. Das wollen wir uns allen doch lieber ersparen :lol:

Babs, ich druecke Dir ganz fest die Daumen :smile:

Claudine, oh ja ich denke immer wieder gern an die Schweiz zurueck, auch wenn ich Berge an sich ueberhaupt nicht mag. Ist aber natuerlich ganz grosse klasse, wenn ich hier auch noch kulinarisch versorgt werde :lol:

Liebe Gruesse an alle.
Timo
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hallo zäme

Schöns Weekend kha?

Babs, äs isch jetzt dänn bald 10i und ich tänke fescht a dich (wiä sicherlich alli). S'gröbschti häsch ja hintär dir und ich hoffä uf villi gueti Eili! Bin uf din Bricht gspannt.

Myrtha, hänndär echli gfirät? Na ja, so äs Glesli Wii schadet ja sicher nöd......Wänn muesch eigentlich zum Bluettäsch oder US?

Claudine, schön häsch au i dä Ordnär gfundä. Ich han bi dim letschtä Zechi-Versuech mit dir mitgfiäberet (bin ä heimlichi Zechiannerinä-Ordner-Läseri will mich dä Doc schaurig fasziniert) und han au dis negativ mitübercho. Ich finds total guet, dass scho wieder nach vornä luegsch....toi, toi, toi für din nächschtä Versuech!

Zoe, ich bin zwar no niä bimänä Psycholog gsi, mach aber zur Zyt Akupunktur. Äs tuet nöd nur mim Körper guet sondern au minäre Seel (ich gspühr das richtig). Ich lueg wieder total zuäversichltich uf mini zweiti IUI. Äs isch aber ganz normal, dass d'WS nöd immer eifach isch - läb eifach wiiter wiä bishär und versuech dir nöd zvill Gedankä z'machä. D'Gspröch mit äm Partner duend sicher au guet - mir gahts uf jedä Fall eso: ich als Träumeri und er als totale Realischt bringt mich dänn scho wieder uf dä Bodä abä.....(was au nöd immer eifach isch!). Wo machsch du dini Behandligä?

Petra, weiterhin viel Glück beim spritzen...und der 22.2. ist ja bald.

Timo, der Schoggikuchen habe ich gestern doch nicht gemacht, habe mich im letzten Augenblick für Panna Cotta entschieden. Aberrrr, verschoben ist ja nicht aufgehoben!

He ZH, wies usgseht häsch ja bi dim Männerabig ekein Absturz ka, suscht hettisch ja wahrschinlich nümä chönnä schribä, oder :smile: !

Sodäli, muess wieder go schaffä.

Tschüssi und bis bald
Irene

Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“