Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Hallihallo Irene, scho lang nüme "gseh"! Ich hoffe, Du häsch d'Feriä chönne gnüsse, isch ja super Wätter gsi. Schad, dass Du keis positivers Resultat chasch brichte! Bi mir gahts jetzt dänn scho bald witer, das mal unstimuliert, will alles eso guet usgseht im Momänt. Und mit Serophene wird ich wahrschinli nüme witerfahre, will ich nöd so guet druf reagiert han...Zyste und so. Es würd dänn also heisse, dass ich schprütze wird, falls es i däm Monet nöd klappt.

ZH, ich hoffe, es gaht Eu einigermasse. Mir fähled ächt immer no d'Wort...

Bis bald und en schöne
Zoe
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Vielen Dank für Eure lieben Worte
Ihr glaubt gar nicht, wie uns dies hilft. Da ja sonst niemand davon weiss. Auch ich habe es mir zur Gewohnheit gemacht, hier im Forum bei schlimmen Erlebnissen ein paar Zeilen zu schreiben.
Der erste Schock ist vorüber und heute waren wir beim Beratungsgespräch und Untersuch. Es blieb zum Glück nichts hängen, so dass es Ende Mai in die nächste Runde gehen kann. So kann man sich wenigstens wieder an etwas orientieren.

Nochmals liebe Grüsse ZH34
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Ui, dä Ordnär hani ja fascht nüme gfundä....wo sind ihr au? Es git halt zur Zyt bi allnä nöd vill z'verzelle.

So, jetzt isch diä erschti Wuchä nach dä Feriä scho fascht wieder verbi. Zum Glück, da herrscht nämli Chaos...han total vill z'tue. Hüt bini zu mim 5-jährige Dienstjubiläum zum z'Mittag igladä wordä. Mmh, isch uh guet gsi, mir sind go Fisch ässe. So lang bini no nirgends blibä (na ja, bin ja au nonig soooooo alt), wobi mir grad letschtin min Schatz gseit hät: "he, i sächs Jahr wirsch au scho 40gi" - hiilfeeeeee!

ZH, wiä gahts eu? Wiä ich gläse han, machäd ihr im Mai wieder wiiters. Findi sehr guet! Gäll, nachäme Zitli isch mer wieder im Trott vom Läbe....

Zoe, bi dir schiints ja au bald witär zgah - wänn is sowit? Au ich wird s'nächschti Mal mit Sprützä stimuliäre. Das Serophene hat mir ja mini Schliimhut nöd richtig aufbaut, so än seich au! Mini erschti IUI isch au unstimuliärt gsi. Liet dänn s'Problem au eher bi dir? Ich druck dir uf jedä Fall dä Dumä - duesch dänn brichtä, gäll!

Myrtha, was, ihr hän än Pool. So lässig. Duesch eus dänn alli zunärä Summernachtsparty iladä :smile: ! Wiä gahts dir eso? Häsch scho wiedär US ka?

Babs, was machsch?

Petra, weisst du schon mehr betreffend Zech? Würde mich interessieren.

Timo, schon wieder zurück vom Urlaub? Bei euch gehts ja auch bald los.

So, allnä äs supi-dupi week-end
Irene
Maggie + Tim
Rang4
Rang4

Beitrag von Maggie + Tim »

Hallo an alle,

so ich habe schon mal den nick gewechselt (bisher wars "Timo"), da wir nun endlich bald auch zu Hause ISDN bekommen und meine Frau dann hier mitmachen kann (sofern sies denn möchte :smile: ).

Urlaub ist vorbei, ich habe einen neuen Job begonnen in einem ganz anderen Bereich. Heute ist mein vierter Arbeitstag und im Moment blicke ich noch immer nicht so ganz durch, aber das scheint ja normal zu sein in der Anfangszeit.

Jedenfalls darf ich von hier aus eigentlich nicht ins Netz (das hier ist heimlich). In Zukunft werde ich also nur noch von zu Hause aus hier rein und das abends. Wundert Euch also nicht darüber :smile:

Aufgrund meiner knappen Zeit schaffte ich es leider in den letzten Wochen auch nicht, hier Eure postings zu lesen und zu beantworten. Seid mir bitte nicht böse deswegen; bald wirds wieder besser.

Wer hatte mir eigentlich von Euch dieses tolle Ostergeschenk zukommen lassen?? Mit dem "Osterhasen" als Absender konnte ich leider nicht viel anfangen. Gib Dich also bitte zu erkennen und hab ganz ganz herzlichen Dank dafür :smile:

Viele liebe Grüße und bis bald,
Tim
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

endli chan ich au wieder is netz bi üs isch alles wieder einisch hüber ä hufä gsi und selber mache isch nüd gange allso warde bis dr compi dokter dr zit hät :lol:

Irene ja mir hent ä pool aber nüd e groussä,weisch mi maa het ä schweri rugä operation ga und womer buät hänt hemer gseit das isch glehäheit.aber mir hent sher viel mit WIR chönnä mache schusch wer das au nüt dinä glägä.Natürli sind ihr alli iglate zum bädele.
ich ha leider erscht wieder am 3.Mai US.
Wie sind eigetli ferie gsi???

gall Tim das mitdem Oschterhas isch scho gemein :lol: :lol:
Hoffentli dud sich dini Frau au einisch melde bin jetz scho gspannt.

Petra es würde mich auch sehr interessieren!!!!!!!!

Baaaaaabssssssss bitte meldi au wieder einisch!!!!!Du hesch doch am 12.4.nu einisch US oder,aber gell spötischens dä meldisch dich,susch münd mir einisch zu dir chau.

ZH super das ihr scho wieder nach vüre luget.Machet ihr wieder am gliche ort wieder?

Zoe gell du duesch üs ufem laufende bahlte?????

hoffentli göhrt me gli wieder einisch öbis vo üch.mir göhnt moure emal go luge was e sou a umschtandsmode umä isch,bi dem wetter sicher das bescht.

es ganz es libs grüssli
Myrtha

Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo Mädels (und Jungs) !

Irene, bisch also voll im Schtress!? Ja, gseht so us, als ob mir fascht glich alt wäred! Jaja, s'5-jährige han ich au scho gha...allerdings scho vor öppe 2 Jahr *seufz*...

Ich bin schon wieder i dä Wartschleife, bis jetzt nimm ichs ächt ruhig! Das isch en unschtimulierte Zyklus gsi (als Usnahm sozäge), will alles so guet usgseh hätt. Nei, es lieht bei eus nöd a "mir"...zumindescht gseht alles o.k. us, es "lieht" am mim Ma. Weisch scho, wänns witergaht, Irene, im Mai oder scho jetzt im April?

Myrtha, erscht wieder am 3.5. US - ganz schön lang. Anderersits, wänn alles o.k. usgseht, bis froh - die Zyt gaht sicher schnäll ume, vor allem, wenns no es bizz schöners Wätter würd und echli wärmer - *hoff*

Allne en schöne Mäntig..(ja leider erscht Mäntig) :wink:

Zoe

ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Myrtha
Auch ich habe einen Pool...1200m3...ist grösser als der unserer Gemeinde...Nur gefüllt habe ich ihn mit Jauche...

Liebe Zoe
"Päckli" ist unterwegs...Wo ist eigentlich die andere liebe Zürcherin???

Bei uns gibt es nicht viel neues.

Viele Grüsse an alle ZH34
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

hoi zäme

He ZH, klar isch diä anderi liäbi Zürcheri no na - nur zur Zyt total im Stress (gschäftlich). Ich tänke aber immer a eu! Aber i din Pool wott ich trotzdem nöd go bade - da bevorzug ich doch liäber dä vo dä d'Myrtha :smile: ! Leider isch mini Badifigur nonig so optimal......diä cheibä Oschterhasä! Wiä gahts am Bambi?

Zoe du bisch ja wiedär i dä WS! Wänn häsch d'IUI ka? Ich druckä dir ganz, ganz fescht dä Dumä. Han übrigens grad vonärä Kollegin ghört, dass ihri Trauzügin bi dä zweitä IUI schwanger wordä isch! Ich bin mir nonig so sicher, wänn's bi mir witärgaht......

Myrtha, eusi Feriä sind eifach genial gsi - mir händ immer wunderschöns Wätter ka - na ja, wenn Engel reisen :smile: ! Wottsch eigentlich wüssä obs äs Meiteli oder äs Büebli wird?

Tim und vorallem Maggie - ein herzliches Wilkommen!

Allnä ganz än schöne Tag
Grüessli, Irene
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Irene: Danke fürs Muetmache! Ich bi gedanklich schon bim nächschte versuech und probier nöd z'vill z'studiere über die jetzig WS!

ZH: Merci villmal fürs Abschickä vom Päckli!!!

Irene: was schaffsch dänn Du, dass Du so en Schtress häsch?

Ebefalls allne en schöne vo dä

Zoe_C
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

sBambi het au brueflich viil Stress. Bi mim Pool chönt i au sogar sRührwerk alaa,den chent isch gäge de Strom schwümme...De muesch aber präsiere, süscht holt di sRüerwerk no ii und verschnätzlet di na...
De gend dini überflüssige Pfund bestimmt schnell weg...
Aber so schlimm chas doch nöd sie liebi Iren...Fraue mit Rundige sind doch unheimli sexi...

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde geändert von: ZH33 am 2002-04-09 16:39 ]</font>

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: ZH33 am 2002-04-09 16:40 ]</font>
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“