Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Sorry, dass ich nöd schriibä, aber ich liggä mitäre Grippä, 38 grad Fieber, Kopfweh, Halsweh etc. im Bett. Mir gaht soooo mies!!!

Babs, toll's Ergäbnis! Ich luege villicht hüt Nami nomal schnäll dri, bin uf Quotä gspannt!

Allnä anderä ganz än liäbe Gruess. Muess scho wieder is Bett, min Kopf isch am explodiäre.

So long
Irene
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Irene
Gute Besserung, Du arme. Ich war früher auch oft krank. Seit ich jedoch in der Landwirtschaft tätig bin, ist dies nur noch sehr selten der Fall.

Liebe Zoe
Stimmt, letzten Sommer hatten wir schon mal das Vergnügen. Ich erinnere mich schon wieder. Ich habe ein paar Fragen an Dich, siehe private Nachrichten.

Liebe Petra
Was höre ich da...Dein Mann ist auch in der Feuerwehr...ich auch, bin Einsatzleiter mit Pager und Natel von Gemeinde gesponsert...Welche Funktion hat er den? *ganzneugierigsein*

Liebe Myrtha
Glück muss man haben...ich gratuliere. Schone Dich.

Liebe Babs
Jetzt ist warten angesagt. Viel Glück.
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

scheibenkleister!!!!!!

grrrrrrrrrrr..............................................

es wird noch beobachtet - rufen sie morgen wieder an!!!!!!

zum glück han ich jo geduld.............und bin soooooo locker!!!!

i chönnt d'wänd duruf!!!!

jä nu - mache chani nüt und s'definitive aus isch es au ned.
also gang ich use go es paar töpf bepflanze. so wachst wenigschtens öppis!

ha mer min freie tag echli andersch vorgstellt - aber das isch jo meischtens eso - es chunnt so wie's muess.

zh - findi so schön, dass du dich au mol weder mäldisch!

gots der guet? händer eue kryo-versuech scho gmacht?

liebi grüess
babs
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Neiiiii, mir sind na am sprüze. Ich mues go esse tschau, machs guet.
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

houu irene hesch voll die grippe verwütscht???
das isch happig. i be froh, ha bis jetzt no nüt eso!

zh - hesch guet gspiese?

bi eus hets spaghetti mit tomatesauce und salat geh. mir händ halt gern teigware....

i frog mi langsam, wo au d'myrtha bliebe isch.....
halllooooooooooo

allne zäme en schöne obig!!!

liebi grüess
babs
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

sorry das ich mich ä sou lang nüme gmeldet ha aber schlauf kranket het mi voll im griff,ich schlaufe im moment bis am morge am 9.00 und dr ganz nummitag und am abed segi scho am acht tschau zämä,scho chli vil oder.aber ich wed mich ganz fescht bi üch bedanke fürs dume drucke und natürli für die viele glückwünsch.

Babs das chunt scho guet,mach di jetz eifach nüt feruckt.aber das du nüt gschlafe hesch wered dr punktion isch ja mir scho es rezel het das nüt wehi dau?bitte gib grad bricht wen mei weisch ich duedr ganz fescht dume drucke.

ZH ihr sind au wieder am schprütze segt doch au bitte wens e sou wiet isch gell!

Irene dir ganz e gueti besserig due dich gut schone

Petra wo bist du in Behandlung hab ich irgendwie nicht mitbekommen,sorry.Dir drücke ich ganz fest die Daumen für Freitag.

Zoe isch e langi ziet ich cha dir gut nauevühle wie das isch,aber du hesch ja scho halbziet wen weisch du mei?

Wo isch eigetli dr Timo??

so ich gügsle nachher nu einisch ine und dä weti gärä super nachrichte vo dr Babs lese.ich gah wieder ufs sofa go wieder lese ich bi e völlige bücherwurm.

es libs grüssli
Myrtha
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Nur keine Hetze, hier bin ich ja schon wieder.

Sorry, hatte viel zu tun die letzten Tage :smile:

Babs, das ist ja wirklich nervig mit dem Warten :sad: ich hoffe, dass Du bald nun endlich Gewissheit hast.

Iri, Dir wuensche ich gute Besserung :smile:

Allen anderen: viele Gruesse :grin: :grin:

Timo
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallooo

nach langem hin und her nun die facts - leider nicht so optimal

von 10 eizellen haben sich 3 befruchten lassen.
morgen ist bereits transfer, also nix mit blastozysten-kultur.

was ärgerlich war - gestern hat man mir keinerlei auskünfte gegeben - bloss - rufen sie morgen an.

heute hatte ich auch wieder eine telefon-mamsell dran - die mir keine angaben zur zellteilung machen konnte/wollte und mir den termin für den transfer bekannt gab. auf meine frage hin, was denn genau mit den zellen passiert sei - kommen sie morgen.....

ich habe dann nochmals angerufen, weil ich mich mit dieser antwort nicht zufrieden geben konnte/wollte!!!! und siehe da - die biologin kam ans telefon.

was mich irritiert.... gestern habe sie 3 befruchtete eizellen gezählt... beim heutigen telefon sagte sie mir, dass heute, am tag zwei, der brutschrank nicht geöffnet wird. das heisst doch im klartext, man weiss heute nicht mal, ob überhaupt noch welche embryonen vorhanden sind!!!!!!

da kann ich wirklich nur noch meine nerven zusammenhalten und schauen, was morgen beim transfer zustande kommt....

meine hoffnungen für diesen versuch sind so ziemlich im keller.
ich überlege mir bereits, ob und wann wir einen zweiten starten wollen. einen zweiten wird es geben - aber nicht im sommer!!!!
da schauen wir erst mal zu uns - weekends, ferien etc.

liebe grüsse und
drückt doch noch ein wenig die daumen - schaden kann's ja nicht!

babs
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hallo Babs,

ach je das tut mir aber leid :sad:
Dabei sah das ganze doch erst so gut aus.

Ich wuerde mich aber auf keinen Fall vertroesten lassen. Die sollen Dich jetzt aufklaeren, was denn jetzt genau Sache ist.

Ich druecke Dir ganz fest die Daumen, dass das ganze dennoch positiv endet :smile:

Liebe Gruesse,
Timo
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi babs

das isch würkli ärgerlich aber bitte fraug doch numal naue das chönt doch die nüt mache was söll das.
und gib doch d hoffnig nüt scho uf du hesch sicher scho i disem ordner glesh das es au scho vili ohni Blastos gschaft hent.
wen münder moure dusä si?
Ich drucke dir ganz fescht düme,sind zwar scho schier blau aber ich maches gärä für dich.
las dr kopf nüd lou hangä es isch nu gar nüd entschiede.
las dich ganz fescht :knuddeln: :knuddeln:
Myrtha
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“