Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Sali
Wurde vor der Volksabstimmung in Baden aus Blastozystentransfer gemacht? Ist Baden eigentlich eine Privatklinik oder Kantonsspital? Für uns kam Baden nicht in Frage, da wir noch nicht verheiratet sind. Was zahlt man eigentlich in Baden so für eine ICSI?
Habt ihr genügend Schnee auf den Pisten ohne die Skis zu ruinieren?

Tschüss ZH34

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: ZH33 am 2002-01-11 08:57 ]</font>
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Salü ZH
Ja vor der Abstimmung machten sie in Baden bis zum Blastoysten und hatten wirklich sehr grossen erfolg damit, aber nachher gings Bergab.
Ist auch für sie sehr ärgerlich,irgendwie sind mir dort ein paar Leute wirklich ans Herz gewachsen waren so nett und verständiss voll,wnns wieder einmal mehr nagativ wahr.und zum Preis war es wahrscheinlich gleich wie in Zürich so zwischen 6000.00Fr - 8000.00Fr
mit Medikamenten und Kyro.
Und übrigrns Baden ist ein Kantonsspital aber warum machen sie es nur bei verheirateten?
Und zum Schnee es ist ein Paradies ruiniren kannst du im Moment nur die Leber mit Apreski fahren.
Tschau Myrtha

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: Myrtha am 2002-01-07 22:41 ]</font>
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

He ZH
wo steckst du den ???????????
es libs Grüssli Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Da bin ich wieder
Ja, die schweizer Politiker verarschen uns ganz schön. Ich frage mich oft, für was die eigentlich gut sind. Bezahlen müssen wir sowieso alles selber und dann machen die uns auch noch Vorschriften. Wirklich unglaublich.
Ja in Baden muss man verheiratet sein, sonst schicken sie die Pärchen wieder nach hause. Die sind eben noch etwas hinter dem Mond.
Ihr habt sicher Megawetter, gäl...Wir haben seit X-Tagen immer nur Hochnebel und Frost.

Bis später ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hallöchen ZH
schön das man von dir auch wieder einmal etwas liest.Ja bei uns ist wirklich wieder wunderschön wie schon die ganze Woche,beneidenswert oder?
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Sali Myrtha
Geschder bin i mit mim Schäzeli uf en Berg gfahre. Da hed doch tatsächli Dsunne gtschune, ich has fascht nöd chönä glaube. Mir händ eus fast wie neu gebore gfühlt. Am Frietigznacht han i mit de Sony chattet, mänsch, isch das luschtig gsie. Die chunt us em Aargau. Mis Schätzli isch ebe furt gsie...
Da hets plötzli ganz fil Schwiizer...das findi glatt.

Tschau ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hei ZH
Was du lebsch nu isch das schön.Uf welum berg bisch dä gsy bi üs hets di ganz wuchä ds Sunnä gschynä aber jetz emer au nebel.
Was isch eigentli mit diner Hompatsch los ich cha si nüd ufmache.
Es wär scho nu schöin wen au bi üs mei schwyzer wäred.
Es libs grüssli Myrtha

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: Myrtha am 2002-01-14 17:16 ]</font>
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hoi Myrtha
Ich ha gar kei Hompatsch...Geschter han i Mischt gfürt. Mänsch, han ii gfrorä.
Ich han geschterabig im Forum http://www.engelskinder.ch gläse. Ich han gar nöd gwüsst, das es ide Schwiiz so öpis gid. Was ich da so gläse han, hed mich ganz trurig gmacht. Es isch scho veruckt, was die einte Paar so erläbe miänd. Warum ischs Läbe mängisch so brutal.

Machs guet ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi ZH
Was esch du geschter Mischt gfürt han ich das rächt verschtande?Bisch du än Buur mit Chühä und sou,mis Männli isch au ä Buuräbuob und au mini Eltärä hend Buurned also bin ich au mit so Vicher ufgwachsä.Aber zum glück isch das verbi ich ha nämli schrecklich angscht vor denä Horndamä,due jetz nüt lache es isch wahr mich häd nämli einisch ä sounäs verukts Viech wellä uf d`Horä nä(Hät en Hirntumor gah emer dä schpöter gmerkt).Aber isch scho e schöüni Ziit gsi.bsunders am Frühlig wens jungi Kätzli git.Allso e schöni Zit mit dinä Horndame
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Was, Du bisch ä Buuretochter, das glaub i ja nöd...Ich han en Laufstall mit ville brune Chüe. Die einte sind würkli sehr gförli, vo dene han sogar ich Reschspäckt. Eini hed mich mal überrennt. Han gaz viil Schürfige gha unds Handlänk verstucht...Han ebe de Chnebel nöd debii gha...Ich bi Milchproduzent und machä Acherbou.

Tschau ZH34
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“