Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hey, zh!!!! schön, dass du no läbsch!!!! wenn du no sooo vill heu hesch ...hahahahaaaa - wünsch ich dir vill spass!!!!

houuu ich han glaub öppis verpasst vo wäge akteköfferli - myrtha - was isch do gloffe??? i wett au echli lache!!!!

zh - chrampf aber ned z'vill gäll! es git no sooo vill schöni sache im läbe!!!!

ich warte eifach sehnsüchtig uf de früehlig. i wett, dass es verusse weder richtig saftig grüen isch! all johr beni ungeduldig!!!!
denn vertriib ich mir d'zyt mit garte-heftli. ich liebe das. hütt beni go inspiziere in garte. d'rose triibed scho zimli starch.

zh - was meint d'buure-regle??? wirds weder chalt????? das chönnti denn end bruuche!!!!!

myrtha - klaro drück ich dir d'düüme am mentig!!!! und dir zh grad au - das chan jo ned schaade oder?!?

i wünsche euch beide en schöne obe
bis morn oder amel bis bald!

liebi grüessli babs
Werbeslider mit Buttons
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Eigentlich bin ich ä stilli Läseri vo dem Forum. Han scho bi einige Theme echli umägschneugget (u.a. au bi dä Zechiannerinnä) und bin per Zuäfall jetzt zu eu gstosse. Ich finds total witzig, dass da Schwiizerdütsch gschribä wird und han tänkt, ich bin so fräch und schribä au ämal da dri......

Ich heisse Irene, bin no 33gi und wohne i dä Umgäbig vo Züri. Mit äm Reto bin ich sit 9 Jahr zäme, und au ohni Trauschii glücklich. Eusä KIWU bestaht bereits sitem 1999, han aber bis jetzt 1 IUI hinter mir -also no ganz neu um dem Gebiet. Im März werdet mir dä zweitä Insemination starte.

Än liäbe Gruess
Irene
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hallo z'samme,

:wink:

Alles Gute an die Schweizer und viel Glueck,
Timo
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

jo hallo iris

wie du velecht scho gläse hesch, ich be bi de zechianerinne debii.
aber i schriibe eifach gern schwizerdütsch.

und dass du, timo, do au echli mitmachsch, findi cool.
i hoffe, du verstosch, was do gschriebe wird.

s'schöne am schwizerdütsch isch, es git kei rächtschribe regle!!!!

iris, wo machsch du die inseminatione? i be 5 mol z'bade gsi.
gnützt hets leider nüt. wora liits denn bi eu?

zh - bisch du au eine vo dene wo am zwölfi mit em traktor unterwägs isch???? grrrr - ich han das so ned gern - usgrächnet zu de pändelzyt!!!!! ok - ich dänke, du bisch so en nätte und fahrsch amigs uf d'siite.....

allne es schöns tägli bi dem herrliche sonneschii!!!!

liebi grüess
babs
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hoi Babs,

:lol: klar mache ich gern mit. Verstehen kann ich Euch auch schon, nur selber schreiben wird bei mir nix, auch wenns da keine Rechtschreibregeln gibt bei Euch.

Gruess mir Zuerich, wenn Du mal da bist, wird Zeit, dass ich mal wieder hinfahre. Meine Lindt-Vorraete sind aufgebraucht :wink:

Liebe Gruesse,
Timo
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä
sou schön hets simmer svho chli mei und es wird immer lebändiger bi üs.
Hoi Irene au cih bi bidä Zechis,ich hoffe du fülsch dich wohl bi üs.
Timo du bisch allso au eine vo dene wo gärä schoggi hät ich ganz fescht vour am Donschtig zu dr Linth und schprüngli z gou icch denke ganz fescht a dich.
babs allso wege dem Maa mit em Aktekoffer,allso das isch ä sou gsi mir hent doch am mittwuch punktion gah und natürli uhurä nervöis wo mir is wartezimmer chaou sind isch dät e maa gsese miteme Aktekoffer ich ha mir eigetli nu nüt drbi denkt.so weit so guet dä bitä ich irgendeinisch dra chou und mini besseri hälfti eilei glau,und wo er zu mir chou isch het er verzellt wi chalt das i dem zimmer isch wo si ihres münt dazu biträge,und natürli ebä vo dem maa mit em gfferli das er vor ihm trachsou sig und äbä immer das göfferli dä bi gsi sig und woner wider chou isch heber hemliärmel ganz wit hintäräglizt gah.allso dou hani scho müsse lache.
allso ä schöinä aubed allne mitenand und bis mourä
Myrtha
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo timo - wenn ich nächstens mal schocko futtere, dann denk ich an dich!!!!!

myrtha wie isch es bim transfer gloffe????
i hoffe doch guet!

han denn scho a di dänkt!!!!

lüüt, i be voll uf em aff - hihihi - mues eis go drücke.... und wenns nume decapeptyl isch.............

nachhär gangi in chäller go wiiter male. min maa isch ide schuel - es macht em ned so spass..... aber er chan jo ufhöre wenn er wett...

i wünsche eu en schöne obig und bis bald
grüessli
babs
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hoi zäme
Mir händ tatsächli zürcher Verstärchig übercho und das freut mi ganz bsunders...sali Iren, herzli willkomme...woo lasch di behandle, im Uni-Spital, bide Fides oder bim Michael??? Au nöd verhüratet, Du Schlimmi, es gid Kantön da chämtisch glad i Chischte...

Ja sicher heiss ich au de Timo willkomme. Au ich han fürs Läbe gern Schoggi...Ich käne es paar Dütschi, alles liebi Lüt.

Ja Babs, mini Fründin het gseid, dass es tatsächli e Mundartrechtschriebig gid, aber das wüssed die wänigtschte. Ich jedefall kenne sie au nöd.
Ich han Dich beruhige, ich schaffe meischtens bis am halbi eis, eis oder mängisch au dure und blockiere Strasse eher sälte...süscht isch mir das so ziemlich gliich. Mängisch zeigets me Fuscht, ich winke den aber ganz lieb zrug...

Tschau zäme ZH34
Schnellchen
Rang5
Rang5

Beitrag von Schnellchen »

Hallo,

sorry – muss mich mal kurz zwischenschalten. Die Aktion mit dem ESchG hat mir gezeigt, dass nicht alle auch alle Ordner lesen. Es geht in diesem Fall um unser Forum bzw. die Unterstützung desselben. Vielleicht habt Ihr den Ordner übersehen???

Tatsache ist, dass wir Monat für Monat € 25,00 für den Server zahlen müssen, auf dem das Forum abgelegt ist und die können und wollen wir ja nicht allein tragen, da ja alle vom Forum profitieren.

Ich bitte Euch daher hier

http://www.klein-putz.de/phpBB/viewforum.php?forum=16&2

nachzulesen.

Entweder könnt Ihr uns den Betrag von € 3,00 pro Jahr aufs Konto überweisen oder macht Eure Bestellungen über den Link

http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/bro ... 26-5973614

von amazon.de, die uns dann prozentual an deren Umsatz übers Forum beteiligen.

Trotz unserer Bitten um Spenden bzw. Bestellungen bei Amazon, die wir seit 14 Tagen nunmehr immer wieder „hochpuschen“ sind erst € 10,00 mehr eingegangen. Das Forum ist also noch nicht mal für ein Jahr gesichert. Auch wollen wir ja Briefaktionen daraus mitfinanzieren. Alle anderen Tätigkeiten von Andreas, Bine, Chrischn und mir sind ja ehrenamtlich.

Danke für Eure Aufmerksamkeit. und Euren Obolus.

Iris
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Das isch ja völlig cool, dass ihr alli uf mini Nachricht gantwortet händ!!!

Ah ja Timo, ich iss jetzt grad äs Schoggistängeli, mmh......wo häsch dänn du in Züri gschaffe? Vo mim Arbetsplatz us gsehn ich fascht dä Zürisee - leider isch eis Huus däzwüsched!

Also, ich bin bi dä Frau Dottore Fontana in Zollikä in Behandlig. He ZH, wär sind dänn dä Fides und dä Michael? Wo bisch dänn du in Behandlig? Und das wägem nöd verhüüratet si isch halt so nä sach, mir mached halt uf grausam modern......Händ ihr auch kein Trauschii? Und das wägem Traktorfahre muesch mir villicht no schnäll erchläre....

Dass es bi eus nöd klappt liet a mir. Ich han nämli ganz blööööööödi Antikörper gäge Spermie im Bluet (43% - ich tötä also alli Spermie raze-faze grad ab. Dä Reto seit zu dem Emanzebluet! Ja Babs, du känsch dich ja i dem Fall au us mit dä IUI's, und irgendwiä glaub ich au nöd eso richtig dra, dass es klappe chan. Darum schwirrt i mim Chopf je länger je meh d'Repromedizin ume.....aber nöd vergässe positiv ztänkä!! Wo isch dänn bi eu s'Problem? Häsch dir hüt scho eis druckt (hihi).

Myrta, ich hoffe du häsch alles guet überstande! Isches bi eu diä erschti IVF/ICSI?

So, muess jetzt no echli go bügle.
Irene
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“