Hoi zämä
jetz hani es u langs poschting gschriebe und isch wieder einisch nüt gangi grgrgrgr gaut das ü au mengisch e sou?
Petra jetz hast du es hinter dir bekommst du heute noch bescheid?Biiiiiittttttttteeeeeeeee melde dich wen du es weist bin leider sehr neugierig.
Irene wie laufst bi dir?hoffentli hesch nüd zviel schtress bi dr arbet.und wegem wetter gnüsse kei sorg ich bi immer veruse sobaltz wider wärmer wird,ich liebe eifach dr Frühlig es isch wi nüi lebensenergi ztanke.Aber au mit viel arbet verbunde ich libe zwar garte arbet aber wen ich öbis setze chunt üse hund hinne naue und tuet wieder alles us buddle am samschtig hend mi Maa und ich zum bischpiel nu schilfgras zweierlei gsetzt und nachhere halbe stund isch Giara mit allem scho wieder bi mir zune luschtig oder
Babs vo dir göhrt me gar nüme viel du musch doch mir helfr SSViren z verteile.Nei im ernscht wi gauhts dir?hesch di scho a dr gedanke gfreut mitdeme dicke buch im summer ume zlaufe.Gausch du eigetli zum Zechi go dr US mache?gell du verzelsches üs scho wis glofe isch.
Zoe es tut mr sou leid das du hesch müsse abbreche.Aber wieso grad ufhöre das kappieri nüt ganz nur weg dr zyschte?
Aber uf ei monet chunts würkli nüt drufa wirsch gsei dr Frühlig bringt au dir Glück,ich wünsches dir sou fescht.
Tim gell mir sind dir würkli afig zwenig

Bitte schrieb au wieder einisch weisch ich gsei dis heissi wägeli sou gärä.
gauhts dir eigetli wider besser?
ZH du göhrsch allso eitütig au zu dene luftverbeschner.Hofentli bisch jetz vertig aber jetz chunnt doch Mischtalege oder?
hend ihr nüt gli dr berümti Tag gell mir dörfets au wüsse wies gloffe isch,du wetsches glaube ja nüt sägä wens isch uf jede Fall dänki al Tag a üch,ich möchters sou gönnä.
Allso bis schpöter ich gau jetz verussä
Myrtha