Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

ZH, natürli chömed mir emal zäme vorbei, gäll Irene??? Aber nur wänns schöns wätter isch, so wie hütt oder no chli wärmer :wink:

Irene, leider muss ich en monet lang ussetze, will ich ä zyste han :sad: Mir chönd aso leider nöd zäme warte, oder halt, warte chömmer scho zäme, aber halt leider nöd ganz ufs gliche! Die Zyste seg wohl vo dä Stimulierig cho...Es git doch immer wieder öppis unvorhergsehs, dänn wirds wenigschtens nöd langwielig.

Babs, ich druck der d'Düme, es chunnt sicher guet am Dunnschtig!

Schöne Tag no,
Zoe
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Zoe, oh je, dass isch aber au schad! Ich han scho vill ghört, dass äs wäg dä Stimu Zystä chan ghe. Ein Monät meh wartä isch ja nöd sooooo schlimm, und im Fruählig sölls mit dä Schwangerschaftä au vill meh klappä (hani scho gläse)! Evtl. sind mir ja trotzdem irgendeinisch gliichzitig i dä WS.

Babs, am Dunnschtig tänk ich ganz fescht a dich - es wird sicher alles guet! Wottsch wüssä was es git? Ich würs glaub welle wüsse....

Ja und du Myrtha, nimmts dich au wunder....?

ZH, klar chömmed Zoe und ich mal verbii - wänn gits dänn widär Chälbli? Säg emal, händ ihr nöd au diä Wuchä dä SS-Tescht? Oder wottsch äs liäber nöd säge?

Von Timo hört man ja gar nichts mehr in diesem Ordner - sind dir die Schweizer/innen zu langweilig ? :smile: !

Petra, wie geht es dir - weissst du schon etwas mehr?

Gnüssäd das geniale Wätter - und ich hock im Büro :sad: !
Irene
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Iri sorry ich bin noch da, aber da bei uns nun noch ein weiterer Monat WS verordnet wurde, gibts im Moment von mir nicht so viel zu berichten :smile:

Euch allen, die Ihr nun SS oder in WS oder Hormonkur seid, weiterhin alles Gute :smile: :smile:

Viele liebe Gruesse von Tim

Bild
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Guten Morgen zusammen

Heute habe ich meinen großen Tag es ist geschafft. Heute ist um 10.00Uhr SST. :dance:
Bin ganz aufgeregt.

Euch allen wünsche ich einen schönen Tag.
Drückt ihr mir auch ganz fest die Daumen?

Bis später Petra
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

jetz hani es u langs poschting gschriebe und isch wieder einisch nüt gangi grgrgrgr gaut das ü au mengisch e sou?

Petra jetz hast du es hinter dir bekommst du heute noch bescheid?Biiiiiittttttttteeeeeeeee melde dich wen du es weist bin leider sehr neugierig.

Irene wie laufst bi dir?hoffentli hesch nüd zviel schtress bi dr arbet.und wegem wetter gnüsse kei sorg ich bi immer veruse sobaltz wider wärmer wird,ich liebe eifach dr Frühlig es isch wi nüi lebensenergi ztanke.Aber au mit viel arbet verbunde ich libe zwar garte arbet aber wen ich öbis setze chunt üse hund hinne naue und tuet wieder alles us buddle am samschtig hend mi Maa und ich zum bischpiel nu schilfgras zweierlei gsetzt und nachhere halbe stund isch Giara mit allem scho wieder bi mir zune luschtig oder :lol: :lol:

Babs vo dir göhrt me gar nüme viel du musch doch mir helfr SSViren z verteile.Nei im ernscht wi gauhts dir?hesch di scho a dr gedanke gfreut mitdeme dicke buch im summer ume zlaufe.Gausch du eigetli zum Zechi go dr US mache?gell du verzelsches üs scho wis glofe isch.

Zoe es tut mr sou leid das du hesch müsse abbreche.Aber wieso grad ufhöre das kappieri nüt ganz nur weg dr zyschte?
Aber uf ei monet chunts würkli nüt drufa wirsch gsei dr Frühlig bringt au dir Glück,ich wünsches dir sou fescht.

Tim gell mir sind dir würkli afig zwenig :lol: :lol: Bitte schrieb au wieder einisch weisch ich gsei dis heissi wägeli sou gärä.
gauhts dir eigetli wider besser?

ZH du göhrsch allso eitütig au zu dene luftverbeschner.Hofentli bisch jetz vertig aber jetz chunnt doch Mischtalege oder?
hend ihr nüt gli dr berümti Tag gell mir dörfets au wüsse wies gloffe isch,du wetsches glaube ja nüt sägä wens isch uf jede Fall dänki al Tag a üch,ich möchters sou gönnä.

Allso bis schpöter ich gau jetz verussä
Myrtha

babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

halli hallo

petra - ich drück der sooooo fescht d'düüüme!!!!

ich weiss, ich schriibe ned so vill - aber mängisch lies ich und ich dänke vill a euch alli! ehrewort!!!!

i be eifach nochli hin und weg vo dem tescht ergäbnis und chas immer nonig so rächt glaube.

mini stimmig schwankt zwüsche glücksgfühl und angscht.
angscht, das krümeli weder müesse her z'geh.... i weiss, das isch blöd - aber ich cha nüt mache degäge.... das heisst - hütt gots scho echli besser - aber die erschte drei vier täg nach em tescht sind voll de horror gsi.

am donnschtig hani ultraschall - myrtha - ich mach en do bi mim gynäkolog.....bisch du zum zechi gfahre?????

jetzt hoffi, dass d'petra en positive tescht het!!!!

küssli an alli
babs

...... und an zh/bambi dänki im fall au - ganz ganz fescht....
irgendwie muess doch das go.....
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi an alle,

ja gesundheitlich gehts mir wieder besser, aber da ich zum naechsten Monatsbeginn den Job wechsel, hab ich momentan noch etwas viel um die Ohren.

Ich hoffe, Euch allen gehts gut und Ihr seid wohlauf :smile:

Petra auch von mir ein ganz kraeftiges Daumendruecken!!! Sag bitte Bescheid danach :smile:

Viele liebe Gruesse von Tim

Bild
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo zusammen

Leider ist schon wieder nichts daraus geworden -negativ-
Bin fix und fertig das war mein 6.Versuch
Wünsche euch allen viel,viel GLÜCK.

Petra
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Petra das ist eine furchtbare Nachricht und tut mir sehr sehr leid fuer Dich/Euch :sad: :sad: :sad:

Wir denken alle ganz doll an dich und fuehlen mit dir :sad:

~knuddel~
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Liebe Petra

Ich bin sprachlos, weiss wirklich nicht recht was sagen. Bin unendlich traurig und leide mir dir.

Fühle dich ganz fest gedrückt
Irene
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“