Gäll Timo, diä Zwifäl-Chips sind eifach u-guet!!! Ich dörf jetzt aber kei meh chaufe....mir händ nämli bi kuscheligä TV-Abigä ganzi Family-Packigä gmapfäd!!!! Und leider au a Kilo zuägleit! Übrigens, dä Reto hät in Neuseeland au ämal 10 (also wirklich zehn!) Auschtärä gässä - ussert Buchweh hät er au ekei anderi Würkig gspührt - und ich han mich doch soooooo druf gfreut
Also über d'Blastos bi dä Dr. Fontana weiss ich nöd meh. Si hät eifach gseit si machi sättigi Transfer. Wiä, wiävill, wiälang etc. kei ahnig - han mi aber au nonig richtig drüber informiert. Ich hoff natürlich immer no uf ä positivi IUI......und IVF/ICSI isch für dä Reto bis jetzt scho no äs rots Tuech......(leider!). Dä Zechiannär-Ornder hät mich aber scho au überzoge.......
He Babs, ich bin au än Deko-Freak! Bin au vill i dä IKEA! Gang morn grad emal diä Wasserpflänzli go aluege.
Myrtha, bi eus häts au nöd gschneit. Nei, nei, ich bin kei Lehreri. Ich han Arbätszügnis für Mitarbeiter gmeint - ich schaffe als Personalverantwortlichi.
ZH, ich han dir äs Mail gschribä.
Geschtär Abig simmär is Theater än Schwank mit äm Jörg Schneider go luege. Isch total luschtig gsi!
So, allnä äs wunderschöns week-end (ich bin übers wuchäändi niä online).
Bis bald
Irene