Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Halli Hallo

Gäll Timo, diä Zwifäl-Chips sind eifach u-guet!!! Ich dörf jetzt aber kei meh chaufe....mir händ nämli bi kuscheligä TV-Abigä ganzi Family-Packigä gmapfäd!!!! Und leider au a Kilo zuägleit! Übrigens, dä Reto hät in Neuseeland au ämal 10 (also wirklich zehn!) Auschtärä gässä - ussert Buchweh hät er au ekei anderi Würkig gspührt - und ich han mich doch soooooo druf gfreut :smile: !

Also über d'Blastos bi dä Dr. Fontana weiss ich nöd meh. Si hät eifach gseit si machi sättigi Transfer. Wiä, wiävill, wiälang etc. kei ahnig - han mi aber au nonig richtig drüber informiert. Ich hoff natürlich immer no uf ä positivi IUI......und IVF/ICSI isch für dä Reto bis jetzt scho no äs rots Tuech......(leider!). Dä Zechiannär-Ornder hät mich aber scho au überzoge.......

He Babs, ich bin au än Deko-Freak! Bin au vill i dä IKEA! Gang morn grad emal diä Wasserpflänzli go aluege.

Myrtha, bi eus häts au nöd gschneit. Nei, nei, ich bin kei Lehreri. Ich han Arbätszügnis für Mitarbeiter gmeint - ich schaffe als Personalverantwortlichi.

ZH, ich han dir äs Mail gschribä.

Geschtär Abig simmär is Theater än Schwank mit äm Jörg Schneider go luege. Isch total luschtig gsi!

So, allnä äs wunderschöns week-end (ich bin übers wuchäändi niä online).

Bis bald
Irene

Werbeslider mit Buttons
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi Iri,

:wink:

Tja, ist natuerlich schade, wenn man nach 10 Austern nur Bauchweh hat und sich sonst keine Reaktion zeigt :grin: :grin: :grin:

Solang es aber nichts schlimmeres war, sollte er sich gluecklich schaetzen, wenn ich da an meine letzten Tage denke. Immerhin fuehle ich mich jetzt dadurch wieder noch schlanker als sonst. Immerhin ein positiver Aspekt ;-D

Liebe Gruesse,
Timo
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

wo schteket den ihr wieder bin ich ganz ellei :sad: :sad:
rägnets und schtürmts bi ü au ä sou bi bi üs? diä ganz nacht han ich nüd chönä schlaufä wegem winde und natürli weg dr chlinä si hät ä sou angscht gah.
ä schöünä sunntigaubed und ganz e ruhigä wuchäschtard
es libs grüssli
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Neii Myrtha,Du bischg nöd alei, ich bi doch da und beschütze Dich vom Sturm...
Bi Eus isch es recht warm und gregnet hets.

Ich wurde schon von Euch gefragt, warum wir nicht bei Zechi sind.
Nun, den kennen wir noch nicht so lange. Zudem bringt unseres wissens Blastozystentransfer nur Vorteile bei grosser EZ-Anzahl. Das erste mal liesen sich von 9 EZ nur 3 befruchten. Das zweite mal von 13 nur 5 EZ. Ob da eine lange Fahrt nach Österreich mehr Erfolg verspricht, ich weiss nicht. Bambi entscheidet, da sie ja die ganze Last trägt.

Liebi Grüess ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

ZH was hent ihr dä gmacht ICSI oder wie heisst dieses????isch scho klar es isch wiet uf Bregenz aber redet doch einisch midem was er dadezu meint.aber es muss doch au für ü zwei es chlises Zhürcherli gäh :lol: :lol:

Timo dini Chips gauni grad mourä go poschtä welli hesch eigetli liber Salz oder Paprika?

Babs wie sich gange mit schprütze übers Wuchäend?gell es isch öber hei chöu?Isch sicher nu recht amüsand gsi.und schick di maa au einisch bi mir verbi mit Blumä minä isch nüd ä sou ä romantiker däfür ich für beidi.

Irene was machsch eigetli du ä sou?

Sch....irgendwie isches hüt nüt mi tag ich bi grausam hässig uf alles wo sich nur es bitzeli bewegt,und bi nur am brülä obwohl ich eigetli gar e kei grund ha, ich hasse ä setig täg.ich ha am samschtig ä tescht gmacht und was passiert,ich i mim gossä glück cha nüd ämal das mache er hät nüd a zeigt nüt ei schtrich aber einä muss er nemli ob sou oder ä sou.mi Maa isch schön hessig gsi mit mir er het gmeint mach doch nüt immer e sounä seich das zeigt he nu nüd a,und natürli hed er wieder einisch mei recht GRRRRR.

ä am nummitag gauni mit dr Vivienne a fasnacht si isch doch sou gärä Hudi und bi üs isch doch ä sounä grössä umzug
es libs grüssli
Myrtha
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hi zäme

Ich hoff, ihr händ all äs schöns week-end ka! Geschter sind mir bi däm Wätter eifach nur ful umäghängt - ich liäbe söttig Sunntig...

Übrigens, wänn ihr än schwarze (und ä chli än "schräge") Humor händ, müend ihr unbedigt go Caveman luege. Das isch ä One-Man-Show und är nimmt vorallem Beziehig zwüsched Maa und Frau uf d'Tschippi! Laufe duets im Wissä Wind in Züri.

He Myrtha, söttig Sch...Täg gits halt. Eifach guet duräschnuufä! Und din Ma hät scho rächt wägem Tescht......es isch doch eh vill z'früe. Ich druck wiiterhin dä Dume. Vill Spass a dä Fasnacht.

So, jetzt gani no schnäll in Mittag.

Tschüssi
Irene
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi Myrtha,

bitte die mit Paprika, in die koennte ich mich wirklich reinlegen.

Dir weiterhin alles Gute und vielen Dank!

Liebe Gruesse,
Timo
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Ja Irene ich weiss das viel z früh isch aber was meinsch wen er jetz würd positiv azeigä wers ächt au würkli ä sou?

Timo wird gmacht aber bitte ich nimä dä kei reklamationä vo dim Schatz entgägä wil es bizeli zu gnau hesch :lol: :lol:

ich lugä nach nu einisch inä

Myrtha

Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hoi Myrtha

:lol: oh keine Sorge, was Zweifelchips angeht, haelt mein Schatz 70% fuer sich und 30% fuer mich fuer eine gerechte Teilung :lol:

Vielen lieben Dank,
Timo
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hallo Myrtha

Ou, bi dänä Pipi-Tescht känn ich mich (nonig) nöd eso us. Rein gfühlsmässig würd ich aber säge, dass wän er positiv azeigt das au eso si wird! Wieso, häsch nomal eine gmacht?

Än Gruess
Irene
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“