Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi a alli

ZH, klar vermissed mir dich, din sprützigä Humor dörf doch da inä nöd fehle! Das wäg em "negativ" tuet mir sehr leid :sad: . Ich han nöd gwüsst, dass Kryos weniger erfolgrich si chönnt. Schad! Wiä gahts am Bambi?

Ich glaub, statt än Kafi chömmed mir än Schwiizerwi bi dir go trinkä. O.k.?

Zoe, ich bin bi dä Frau Dr. Fontana, KIWU-Praxis in Zollikon, in Behandlig. Nur diä IUI han ich binäre Kollegin vo ihrä gmacht (si isch ebe grad blöderwis uslandabwesend gsi). D'GMS isch "guet 5mm" gsi - aber si muess ja mind. 7mm si, damit ä Schwangerschaft chan zstand cho. Kei ahnig, wieso sie trotzdem d'IUI duregfüehrt hät (chan sie nöd fröge, da jetzt sie i dä Ferie isch). Das mit dä Sprützä-Stimu han ich au scho ghört. Ich glaub, ich muess eifach nomal mit dä Dr. Fontana zämesitzä um s'witärä Vorgehä z'besprächä. Aber, hoffe duen ich halt scho no äs bitzeli.......

Machets guet
Irene
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo zäme
ZH: tut mir leid z'ghöre wägem negativ! ich hoffe, es gaht eu einigermasse. Mäld Dich doch mal per Email, wänn ihr wüssed, wie witergah söll.

Irene: ach so. jetzt heissts wohl würkli abwarte.ich han i dim profil gläse, Du hegisch antikörper. Ich känn mi nöd us mit däm, aber chönd die i däm fall mit IUI überlischtet werde?

Ciao

Zoe
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Ah ja, und Wii han ich au vill lieber als Kafi oder Tee :smile:

Wo mached ihr die Wiiseminar? Mir händ au emal es paar Aebig gmacht z'Zürich bi dä Academie du Vin. Der Schwizerabig fählt eus jedoch no.
Z.
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Ja genau, det machet mir au das Seminar. Dä erschti Abig isch hüt im Belvoirpark. Nächstä Dunnschtig gahts dänn witers....bin gspannä!

Mit dänä Antikörper isches eso ä Sach....dä Doc meint, mit dä IUI chammer s'Problem eso gröschtäteils umga (chürzäre Wäg und so). Sie kännt au vill Fraue, wo mit däne Antikörper schwanger wordä sind. Aber das weiss mer ja leider niä so gnau (43% sind halt scho schaurig vill!). Dä nöchschti Schritt wär dänn IVF/ICSI. Mal luege.

Myrtha, wo stecksch au du?

Än schöne Nami
Irene
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

ZH das tut mer aber leid,es isch eifach nüd zum ushalte die wo soooo gärä chind hetet chömed keini über und di andere tüns abtriebe,das macht mich amig wahnsing.
Wie gauhts am Bambi?Hoffentli sucht si dr fehler nüt bi ihre,es cha nimmer nüt dr für.
Aber gell du blibsch üs glich trü?Mir bruchet doch di erfahrige mit wäschmaschine :lol: :lol:

Babs schön mach ä sou wieder.Du verzehlsch üs sicher wies glohfi isch am 25. oder?

Irene wurum machest de glich IUI,meintsch hents richtig gmesse?
Will bim Zech Ordner hents au scho gseit es sig viel zwenig umä und nachher hent die messige gar nüt gschtumä.Allso nu nüt dr chopf lah hange,versproche!!!!
Und nim doch chuggeli chlich wieder schate tuts sicher nüt

Zoe wen sötisch dä Mens überchau sicher scho gli oder?

Tiiiiimmmmmmooo bisch wieder dr han im Chorb i diesm Ordner :lol:

Ich ha geschter nu die reschtliche blümli gsetzt isch wunder schön gsi,aber irgendwie chunt mir eifach immer dr buch i weg.

ä schöüne aubed
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Ja aufgrund Euers lieben Mitgefühls und da Ihr doch einen starken Mann in Eurer Mitte für zb. Waschmaschinenreparaturen braucht, habe ich mich entschlossen, trotz des Negativs Euch treu zu bleiben. Ich glaube echt, dass ich hier fast so unentberlich bin, wie in der Feuerwehr...

IHR SEIT ECHT LIEB ZH34
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo leute

Ja ich bin wieder da.
Hatte eine länger Pause eingelegt um mich mal so richtig aus zuheulen.So jetzt geht es mir besser.
Habe die ganze Postings durchgelesen aber nur die hälfte Verstanden,kann mir jemand weiter helfen.
Wer von euch Mädels hat es jetzt geschafft.

ZH34: Es tut mir schrecklich leid das es bei dir nicht geklappt hat.
Ich fühle mit dir.Aber Kopf hoch du mußt optimistisch bleiben,denke immer daran beim nächsten mal klappt es.

Ich denke auch schon wieder an einen nächsten Versuch,aber erst im Sommer wenn ich wieder Urlaub habe.Denn diesesmal möchte ich ins Ausland gehen
Weiß jemand über Prof. Zech bescheid,kennt ihn jemand.Wie ist er so,hat er eine Klinik in der Schweiz oder Österreich.
Wo ist es besser,kann mir jemand weiterhelfen.
Und natürlich was eine Icsi dort kostet,da ich ja selbstzahler bin.

Danke das ihr mir zuhört.

Petra
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo zusammen
ZH: nett von Dir, hierzubleiben, denn Du weisst, dass so ein paar Frauen nicht ohne männliche Hilfe auskommen können :wink:
Petra: Zech hat eine Klinik in Bregenz (Oesterreich), nahe der Schweizer Grenze. Schau mal unter http://www.ivf.at, das ist seine Website.
Ansonsten wissen die Màdels dieses Ordners, die dort in Behandlung waren, sicher Bescheid.

Schönes WE Euch allen, ich gehe nochmal in die Berge und hoffe, etwas Schnee vorzufinden.

Zoe
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo Zoe

Danke für die schnelle Auskunft.Schaue gleich mal nach.
Habe auch eine Seite unter Wechsel der Praxis gefunden.

Danke Petra
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hallo zusammen

Liebe Petra, schön, dass du wieder Mut gefasst hast - ich bewundere dich! Unsere beiden Schwangeren, Babs und Myrtha, waren auch bei Zech in Bregenz in Behandlung. Sie können dir sicherlich Tipps geben. Weisst du, wenn auch wir irgendwann mal zu IVF/ICSI switchen müssten, würde ich wahrscheinlich auch zu Zechi gehen.......bei der Blastozystenkultur sind die Chancen schon höher....So ein Blödsinn auch, dass dies in der Schweiz wie auch in Deutschland nicht durchgeführt werden kann. Ist Bregenz weit von Darmstadt? Von Zürich aus ist dies gar kein Problem.

Zoe, würdest du auch Dr. Zech in Betracht ziehen? Geniesse das WE in den Bergen, wir gehen am 24.3. für eine Woche nach Zermatt. Freue mich auch schon darauf!

Oh ZH, ehrlich, was würden wir auch ohne dich machen?....Habt ihr auch schon über Zech nachgedacht?

Myrtha, du bist aber schon weit mit dem Blümli pflanzen. Unsere Terasse ist noch total kahl! Na ja, habe auch leider nicht so einen grünen Daumen.....Klar gebe ich noch nicht auf, und die Kügeli werden jeden Abend ganz brav eingenommen!

Geniesst das Wochenende!
Irene
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“