Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

:knuddel:
Hallo Leute
Zuerst mal Zoe auch von mir alles gute für die zukunft,gibt bitte die Hoffnung nie auf.(Ich fühle mit euch,es tut immer noch weh).
Eine Pause wird euch gut tun.

Maggie und Tim natürlich für euch auch alles gute in der zukunft.
tut mir so leid,das es bei euch nicht geklappt hat.

Bei mir gibt es nichts neues,gehe arbeiten,arbeiten und schlafen.
Dabei komme ich auf andere Gedanken,aber wenn ich kleine kinder sehe muß ich manchmal immer noch heulen,läßt denn das nie nach?
Wie es bei mir weiter geht weiß ich noch nicht?
Ob ja.oder ob nein ???????

An alle liebe liebe Grüße und läßt es euch gut gehen.

Meldet euch mal wieder,lese immer mal wieder mit.
:knuddel: Petra
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hoi zäme!!!

liebi zoe - i hoffe, du hesch de tüüfschlag scho es bitzeli chönne überwinde. hoffentli klappets bim nächschte mol!!!!

petra - wann wirst du wieder einen versuch unternehmen???
hast du schon pläne?

myrtha - häsch dini wehe in griff becho? bi dere hitz muesch denn scho echli ufpasse. i bi jetzt ide 20. wuche. sit em mentig gspür ich de krümel öppe umeturne. bi dere hitz isch es eifach müehsam bim schaffe. mer bringt kei früschi luft is büro und de scheff kapierts eifach ned mit em rauche...er pafft locker 1 päckli im tag im büro und i wett jo nume, dass er d'türe zue het, damit ich ned muess im rauch sitze de ganz tag - es funktioniert eifach ned - und mir wirds amigs grad andersch ume....
jetzt beni am zischtig und hütt namitag diheime bliebe. de mittwuch namitag hani sowieso frei. er het nur d'nase grümpft... na ja.
am mentig hani en arzttermin und denn sprich ich das problem emol a.

maggie & tim - gönnt ihr euch einen schönen urlaub, um wieder frischen mut und kraft zu tanken für den nächsten anlauf????

wir haben nächste woche ferien - bleiben aber hier... bzw. fahren höchstens für ein paar tage zu meinen eltern in den tessin.

zh - wie laufts bi euch??????

i hoffe, i heig niemert vergässe, nachdem ich so lang nüt meh gschriebe han.

hebed's guet!!!!

liebi grüess
babs
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo

Babs: ich kämpfe immer noch, zumal sich der Körper auch noch nicht eingerenkt hat - leider.

Ansonsten: einen schönen Sommertag wünsch ich Euch, schade, dass der Ordner eingeschlafen ist!

Gruss

Zoe
Maggie + Tim
Rang4
Rang4

Beitrag von Maggie + Tim »

Hallo,

ah der Ordner ist wieder am Leben :lol:

Ich schätze mal, hier ist wegen des Sommers und der Ferien momentan etwas wenig los.

Bei uns gibts nicht viel neues. Anfang August/September werden wir dann unseren dritten Versuch starten.

Ich hoffe, Euch allen gehts gut :-)
Gruß und Gung ho von Tim

--------
I thought I’d found a reason to live
just like before when I was a child
only to find dreams made of sand
would just fall apart and slip through my hands.
But the spirit of life keeps us strong
and the spirit of life is the will to carry on
...
I never thought it would be quite like this
living outside of mutual bliss
but as long as the veins in our arm still stand up
the spirit of life will keep living on

ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hallllllllllllllllooooooooooooooo, auch ich bin wieder hier...

Tim, auch bei uns ist ca. bis Sept. warten angesagt. Da wollen wir mal weiterschauen. Unser Weg läuft ähnlich.

Liebe Zoe, werde gleich antworten (pn)

Bis später ZH34
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo Leute

WO seid Ihr denn? Im Schwimmbad??? Hier im Süden ist ja momentan wechselhaftes Wetter - vielleicht ists im Norden besser? Myrtha, Babs, meldet Euch doch mal und erzählt von Eurer SS, Ihr seid doch DIE Hoffnungsträger schlechthin! Das heisst natürlich nicht, dass die andern nicht schreibensollen :wink:

Körperlich gehts mir wieder besser - so eine FG ist ganz schöne heavy die Hormone stürzen ähnlich wie nach einer Geburt - ein unglaubliches Gefühl :-( Dass das so ist, haben mir viele Leute wie Arzt, Hebamme etc. bestätigt - aber vorgewarnt hat mich natürlich niemand. Aber scheinbar pendelt sich langsam alles wieder ein und es ist irgendwie wieder Land in Sicht.

Tja, das ist es so von mir, liebe Grüsse

Zoe
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo liebe zoe!!!!

s'wätter hütt isch ja super-mega-toll.... nume ich muess schaffe.....aber das gat anderne sicher au eso.

ich han i letschter zyt ned vill postings gschriebe. mini gedanke sind aber öppe bi dir gsi. i hoffe, dass die körperlichi umstellig bi dir bald abgschlosse isch - am verluscht wirsch sicher no länger z'gnage ha.

es isch ned z'verstah, warum freud und leid so nöch binenand sind. die einte händ glück, so wie ich und anderi ned. i chume mir amigs so hilflos vor denäbe. i wünsch doch allne au, dass ehre sehnlichschti wunsch in erfüllig gat!

ich be würkli froh und dankbar, dass ich eso ohni beschwerde chan dur d'schwangerschaft ga. einzig bluetverdünner muesi täglich sprütze und jetzt au all 14 täg die bluet-gerinnig go teschte. aber das isch ja ned wiiter schlimm. s'krümeli entwicklet sich luut agabe vom arzt au ziitgerächt.

jetzt spür ichs afangs ganz guet - mängisch gseht mer sogar am buuch, wenn es grad weder am boxe isch.

obwohl ich scho zimmli an umfang zuegno han (fraged mi um gotteswille ned nach kilos... die weissi ned und wotts ned wüsse...somit hani keis problem!!!) chanis mängisch fascht ned glaube, dass mir na das johr sölled eueses wunschchind ha. denn gangi is zuekünftige chinderzimmer, luege all die sache a und denn weissi weder - ja - es isch eso..... wahnsinn.

vo de myrtha hani au nüt meh ghört. em zh sini 3. icsi hani echli mitverfolgt ide andere ordner - ebeso die vo tim & maggie.... schad, dass es ned klappet het.

und du zoe, was gedänksch du z'mache, wenn din körper d'ample weder uf grüen gstellt het? isch das die 1. fg gsi? denn sölled ja luut statistike d'chance doch rächt guet sii, dass es gli wieder klappet, weil sich de körper scho emol mit em zuestand schwangerschaft agfründet het.....
i hoffes fescht für dich!!!!!! probiersch es denn weder mit iui?

los, liebi zoe, ich schrib der jetzt no gschwind en privati nachricht.

allne alte bekannt wo die nachricht läsed - hebed en schöne tag - bis bald weder mol und vill vill vill glück!!!!!

alles liebi
babs
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Liebe Babs

Wie nett vo Dir, dass Du a mich dänkt häsch :)

Ich fühle mich so ziemli allei mit därä FG - ich has zwar es paar Lüt verzellt, aber die meischte wänd wohl nüt mit Problem ztue ha...isch wohl immer so.

Min Körper hätt sich nach mim Empfinde wieder erholt - mal luege, was nächschti Wuche dä Doc seit - dänn würde mer im Auguscht witermache. Das isch mini erscht SS und au erschti Fehlgeburt gsi. Tja, Statistike, chunnt wohl au sehr druf a, a was es dänn gläge isch.

Private Nachricht: ha no nüt übercho, freue mich aber :D

Herzlichi Grüess und schöns Wuchenänd!

Zoe
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo zoe

das glaubi, dass du mit dem verluscht echli einsam ide wältgschicht stasch.

als ned betroffni weiss ich amigs gar ned rächt wie verhalte - schlussendlich wetti jo em andere ned weh tue....

i muess nomol gugge, was mit dere private nachricht passiert isch.
gschriebe hani si und anderi zoe's gits glaub au ned........ technik....

weisch, glaubsch am beschte immer das us de statistike wo di ufbaut. so wie mit de horoskop - immer nume s'guete glaube!!!!!!

het mer dir denn chönne säge, warum's zu dere fg cho isch?

mini kollegin - d'mama vo mim gottechind - het bi de erschte schwangerschaft au s'bébé verlore ide 8. wuche - isch allerdings en
spontanabort gsi. nachhär hets wunderbar klappet.

solalal -jetzt gangi nomol en versuech go starte mit de private nachricht.

stell der vor, i sitze immer no im morgemanel ume und min maa liit no im bett...... sovill zum hüttige wätter. jetzt müemmer denn aber no go poschte, suscht gits kei mampf!!!! das wär hingäge weder tragisch!!!!!!

bis bald
kisses
babs
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Huhu Babs!
Danke für d'Mädig, isch acho.

Gründ für FGs wäred erscht nach dä 3. erforscht - es git eifach zvill devo, als dass mer nach dä 1. öppis wür mache - isch wohl ächt hüfig.

Liebi Grüessli

Zoe
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“