Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Ciao a tutti

So Myrtha, morn isch ja "offiziell" din grosse Tag - duen dich dänn bitte sofort mälde, gäll :smile: ! Und, wiä isch d'Fasnacht gsi? Ich bin ebe gar ä kei Fasnächtleri.....Mini Zügnis hani zum Glück fertig gschribä - 15 Mitarbeiter händ äs Zwüschäzügnis welle.

Babs, mmh diä Cinque-Pi-Pasta isch eifach dä Hammer. Isch übrigäns au eini vo minä liäblings Sossä, sooooo lecker! S'Betty isch scho nöd schlächt, und mir als nöd würkli supi-dupi Köchin hät mir scho vill mal ghulfe :smile: ! Ich wür am Zischtig sicher au nöd go schaffe. Häsch rächt, tänk zerscht emal a dich. Gönnd ihr scho am Sunntig uf Bregenz?

Timo, auch wir gehen im März in die zweite Runde....und ich bin gerne eine Abnehmerin deines Wunder-Rezeptes der Schoggiholic-Torte.

So, bis spöter
Irene
Werbeslider mit Buttons
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hola en todo,

Myrtha ich schliesse mich Iri an. Meld Dich sofort hier, wenn du naeheres weisst!! :smile:

Babs, vergiss nicht, mir ebenfalls das Rezept zu schicken!!! :grin:

Iri in Ordnung ich bring das Rezept morgen mit ins Institut und schicks Dir dann. Falls Du es schaffen solltest, mehr als 2 Stueck auf einmal von der Torte zu essen, gewinnst Du eine Freifahrt auf meinem Turbo-Rasenmaeher :grin: :grin: :grin:

Viele liebe Gruesse,
Timo
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

halli hallo ihr lieben

schoko-freaks, schleckmäuler.....

hier das rezept für die cinque pi sosse:

4 dl sahne aufkochen (ich nehme dafür meist saucen-halbrahm)
10 minuten köcheln lassen (immer wieder umrühren, sonst klebts an!)
1/2 bund petersilie gehackt
3 esslöffel geriebener parmesan
3 esslöffel tomatenpurrée
pfeffer und salz

das ganze nochmals etwa 2 minuten köcheln und fertig!!!!

viel spass beim ausprobieren. mit der zeit macht man das so wie man es gerne hat - mit mehr parmesan oder mehr tomatenpü....

wer het jetzt gfrogt wägem übernachte. ich be grad am luege ob mir chöned bi de schwöschter vo mim vater in arbon übernachte. das wär nöcher a bregenz!! nume hani si nonig am telefon verwütscht.

denn bruchi no öpper wo mer die uslösesprütze ine haut am samschtig obig...... hani ebe au no niemert gfunde. notfalls gangi denn halt is spital und lass mer sie det vo irgend öpperem geh.

ansonschte gsehn ich's im momänt relativ locker.

jo, myrtha, ich be eigentli en fröhliche mönsch - zum glück au!!!!!

jetzt gangi denn mit ere kollegin echli go pläuschle. wahrschindlich gömmer uf luzern id stadt echli go de lüüt zueluege - öppis chrömle und käfele (ich ha mer also s'kafi trinke no ned abgwöhnt...s'paffe ebe au ned....). und hütt obe hani es date... ja jaaa - ich han
abgmacht - mit mim maa!!!!!! mer händ interne huusobig!

also, hebeds' guet und bis bald

überigens - timo - die schoggitorte würd mi au no interessiere!!!!!

i schick der per privati nachricht emol mini fax-nummere!!!!

liebi grüessli
babs
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hallo zusammen,

Babs, danke fuers Sossenrezept, das werde ich baldmoeglichst mal testen. Das mit der Faxnummer ist eine prima Idee, du bekommst es dann morgen. Allerdings hast Du mir Deine Nummer noch nicht geschickt.

Iri, soll ich es dir auch per Fax schicken oder so zuposten?

Liebe Gruesse,
Timo
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Timo mir au bitte ich liebe doch süesses fürs läbä.

Irene, Babs am samschtig isch doch erscht dä grouss Tag.Aber ich verschpreche üch ich wetzte sofort a compi da mi maa e schaffet muss ich doch sofort troscht oder äbä glücksgfühl los werde.

Babs das döhnt aber guet mach ich sicher gli.üsi Vivienne isch ä föölige Pasta esser.Danke vielmal fürs Rezept bisch ä riesigä Schatz.und wegde uslös schprütze cha dir di schatz di nüt mache?isch würli ganz eifach er cha nüd falsch mache,wens sogar minä hät chönä.Aber wen er e sounä horror hät gingi würkli au isch schpitaoul.

Irene hoffentli bisch nüd z schtreng gsi mit dinä untertahnä :lol:

bis spöter hoffentli ghört me nu öbis vo ü langsam bruchi unterhaltig bis am samschtig

es libs grüssli
Myrtha
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hoi z'samme,

:lol: na ich denke bei diesem Andrang werde ich das Rezept am besten morgen doch hier ins Forum stellen.

Liebe Gruesse,
Timo
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo ihr lieben!!!

ich han mich hütt namitag doch no total guet chönne erhole!!!
ihr glaubeds ned, am morge isch es so stressig gsi, ich han mini tasse tee uf em pult ned chönne trinke. voll de horror. das muess ab morn andersch laufe.

uf all fäll beni hütt namitag mit ere kollegin echli go pläuschle.

veilchen hani kauft und die schmöcked so öppis fo fein!!!!!
valentinstag het doch öppis guets!!!!

büecher hani au no kauft. echli eifachi literatur zum s'hirni uf ander gedanke bringe. also zum eine hani de neui roman vo de de cesco "die tochter der tibeterin" kauft denn no die fünfte frau vom henning mankell (bluuut...grrrr) und ein garten in italien...und anna göldin letzte hexe... ich glaube die nöchscht zyt beni versorget.

läsed ihr au gern? ich chan amigs nümm ufhöre. denn bliibt do im hushalt alles ligge. kei wösch meh etc.

valentinstag isch doch din tag - oder myrtha?!?
ja ja - das ergäbnis muess denn sofort i dem ordner
mitteilt werde!!! und zwar subito!!!!
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo bin neu und habe keine erfahrung mit dem Forum

habt etwas geduld mit mir.

alles über mich
bin 40 jahre jung verh. und versuche seit 3 jahren
isci und ivf insgesammt 5 versuche und selbstzahler

langsam vergeht mir die lust

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: Petra R am 2002-02-13 20:32 ]</font>
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo petra

willkommen und keine angst - hier in diesem forum bist du ganz bestimmt gut aufgehoben.

wo genau bist du denn in behandlung? oder machst du eine pause?

hier haben sich ein paar schweizer gefunden, die in unserer super-komischen sprache schreiben. hoffentlich kannst du das auch entziffern.

ich finde es toll, via forum neue leute kennen zu lernen!
schliesslich haben wir alle das gleiche "problem".

jetzt nochli uf schwyzerdütsch.

han mich vorher gar ned richtig vo euch verabschiedet.
de simon ammann het sin zwöite schanzesprung gha und min maa het mer grüeft!!! au wenn ich suscht kei sport luege - das hani müesse gseh und es het sich glohnt!!!! immerhin isch das en namens-vetter vo eus - allerdings ned verwandt. wenn d'schwyzer scho ned so schnell chöned schii fahre, denn springeds zumindescht im momänt wiit!!!

also jetzt no de gruess an alli

gnüssed de obig so wie ich - tüend euch öppis guets und läbed so wie's euch gfallt!!!!

küssli
babs
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Ja dä chlie Schanzespringer hets de Dütsche ganz schön zeigt, gäl...Ich ha scho gmeint, das seg en chliene Bräeder vo Dir...
Ich jedefalls würd mi nie son e Schanze abe getroue...

Bis spöter ZH34
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“