Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Da händ sich ja es paar Schwyzer zämegfunde...interessant!

Aber ich muss auch zugeben, dass mir Dialekt schreiben und lesen doch ziemlich schwer fällt, würde aber trotzdem gern hier mitschreiben :smile:

Ich les mich jetzt mal hier ein, ich hab ja Zeit *seufz*. Ich bin in der Wartschlange nach der ersten IUI, die irgendwie nicht vergehen will im Moment.

Ciao zäme und schöns Wuchenänd,

Zoe

babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hi zoe

willkomme i dem ordner!!!! macht nüt, wenn du s'mundart schriibe nonig so im griff hesch....jetzt hesch jo zyt zum üebe.

die wievielti iui isch denn das wo du machsch??? und wo lasch du die mache?

i han 5 gha - di 6. abbroche....huiii scheff chunnt

ciao zäme
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Ggrrrrrrr jez hani sicher e viertelstund gschriebe und jetz isch eifach nümei umä.allso nu einisch

Herzli wilkommen bi üs Zoe hoffentli fühlschti gli woul und chasch üsers kuderwelsch lese,und schusch fraug eifach.i welum Tag bisch du ider Warteschlaufe?

babs du chlises schlitzohr eifach ä chli ufs netz wedr grousi chef nüt umme isch,hesch ganz recht schick der ruhig e chli mei furt.wen fahret ihr eigetli uf Aarbon?mir göhret aber scho nu öbis vo dir oder?

Irene und wo bisch du eigetli dr ganz tag?bis doch nüt z schtreng mit dinä untertahne.

Timo Zweifel sind am i flüge.

Petra von dir hört man ja auch nichts.wir geben uns ganz fest mühe nur für dich deutsch zu schreiben,versprochen.

ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH ZH

es libs grüssli
Myrtha

Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

He cool, nomal ä Schwiizeri! Zoe, ganz härzlich willkomme! Wiä du villicht scho gläse häsch, bin au ich än IUI-Kandidatin. Im März wird ich mini 2. in Agriff näh und freu mi ächt scho druf! Äntli ghat wieder öppis. Wänn häsch dänn du din Ss-Test?

Myrtha und Babs, eu nomal alles, alles Gueti für am Samschtig bzw. am Mäntig (wiä ich eu ja scho hüt am Morgä gschriibä han).

Wo sind dänn au d'Mannä?

Was meinäd ihr, sölled mir doch evt. vom Schwiizerdütsch is Hochdütsch wächsle, scho wägem Timo, dä Petra und jetzt dä Zoe. Mir ischäs würkli glich.....isch zwar scho nöd schlächt wänn nöd alli euses Chudärwälsch verstönnt :smile: !

So, jetzt hani no än Gschäftsapéro.

Tschüssi
Irene
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi Iri,

tja mir ist es gleich, da ich es verstehe (wenn auch nicht schreiben kann). Aber das muesst Ihr selbst wissen. Mir ist beides recht :smile:

Ein schoenes Wochenende Euch allen!

Liebe Gruesse,
Timo
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo hattet ihr alle einen schönen tag,bei uns hat die sonne den ganzen tag gescheint.

Zoe:Alles gute in der Warteschlange ,genieße noch die ruhige Zeit.

Babs-ueli: Du bist ja auch schon ein alter Hase im Geschäft,mit viel Erfahrung.Die 6.abgebrochen den Rest konnte ich nicht lesen.
Ich drücke dir die Daumen für die Punktion,machst du sie mit Narkose oder nur Betäubung.Ich bin so ein Angsthase,immer mit Nakose.

Danke versuche sehr viele schöne... Follikel Herzustellen soweit es in meiner macht liegt.

Timo:Ein teil von eurer Sprache kann ich lesen,ich werde mir mühe geben.
Wenn ich auch nicht auf alles antworte kann ich es manchmal nicht lesen.

Petra
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallooooo

myrtha - ich bi immer no da!!!! no bis und mit morn ghöred ehr vo mir - nachhär isch sändepause - i dänke so bis am mentig obig. denn wird ich eu mitteile, wie's gloffe isch.

petra - bei mir wird narkose mit einer betäubung gemacht und nicht mit narkose. da es für mich das erste mal überhaupt ist, habe ich natürlich schon ein wenig angst!

timo - was tuet sich eigentlich bi euch grad im momänt?
sinder am vorbereite für die 2. icsi?

zoe - i drück der demfall d'düümli wenn du ide warteschlaufe bisch!

und dir irene - nid z'vill am apero gäll!!!! (jede tag chli alkohol - macht d'bäggli rot und d'bire hohl!!)

liebi grüess
babs

... hani öpper vergässe - sorry - ouuuuuu

ZH ZH ZH ZH - händer z'züri stromusfall?????

Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Also wegen mir müsst ihr nicht umstellen auf Hochdeutsch, ich bins einfach nicht gewohnt, Dialekt zu schreiben!

Ich hab da direkt eine Frage: Ist jemand von Euch bei einem Psychologen in Behandlung? Ich frage das, weil ich mir davon Tipps verspreche, wie man vielleicht mal auf andere Gedanken kommt und sich besser entspannen kann, damit man "Bodenhaftung" behält bei dem ganzen etc.
Autogenes Training und Yoga mache ich schon selbst, entspannt auch ganz schön. Ich hoffe, die Frage ist nicht zu indiskret, aber die WS macht mir doch mehr zu schaffen als ich dachte (heute ist Tag 5!)

Guts Nächtle

Zoe
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo zoe

also, ich han nach mine 5 misslungne inseminatione d'wält nümm so ganz verstande und mich am allerwenigschte.

i han denn en akupunktur-therapie gmacht. das muesch der so vorstelle, öppe 40 minute gspräch und denn wiiter unter nadle.
es isch aber echli en spezielle typ arzt gsi wo das gmacht het. zum teil sind au d'froge oder d'bemerkige wo er gmacht het rächt provokativ gsi.

im endeffekt muesi säge - es het guet to - isch aber ned en eifache wäg gsi, zum usem sumpf use z'cho.

hütt beni so wiit, dass ich mir sälber vertraue was mini sträche in bezug uf d'behandlig agönd.

mir sind aber trotzdem begleitend zu dere behandlig wo jetzt lauft zumene psycholog. de schaffet mit em institut vom prof. zech zäme.

inere erschte sitzig isch es vorallem emol drum gange, wo du stosch i dim läbe und wo s'chind - also das ungeboreni chind wo du dir wünschisch. det drus use sind natürli au scho es paar sache klar worde. au isch es interessant mit em maa zäme, weil jo ned beidi partner gliich empfinded und fühled.

inere zwöite sitzig isch es denn um entspannig gange. ich persönlich han echli schiss vor dem schlafmittel wo mer überchunnt bi de punktion. und au suscht echli bammel!!!

ich chönnt dir jetzt ufschribe, was er verzellt het, aber es würd so banal töne...und im endeffekt muess mer jo sälber usefinde, wie mer sich am beschte echli chan ablänke und entspanne. eis was für alli gliich gilt - im momänt vo de punktion wo mer schlaft cha mer nüt unterneh zum das ganzi positiv beiflusse und s'gliich gilt ide warteschlaufe.... du chasch nüt anders mache als dir guets tue und probiere entspannt alles ago.

und do weder einisch meh min heisse tip - s'läbe got so oder so wiiter und wenn mer en schöni und harmonischi beziehig het, denn isch die sooo vill wärt (die cha mer ned chaufe) und will umso meh pflägt werde! es chind isch würkli öppis schöns und i wünsch mer das au sehr - aber s'läbe mit mim maa zäme isch so schön .... es chönnt au wunderschön so wiiter go.

das wäred so mini abschlüssende gedanke zum hüttige obig.

i hoffe, im einte oder andere hets velecht echli öppis bracht und wenn ned.... macht au nüt!

liebi grüess
babs
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Sali Mädis und Bursche...
Zoe, herzli willkomme im Schwiizerordner. Us wellem Kanton bisch den???
Hüt hämmer Manneabig gha und es isch wider sauglatt gsie. Aber da min Schatz vom Fraueabig nonig dehei isch, luegi na schnell bi Eu verbie.
Myrtha, was bisch Du eigetli ursprüngli vo Bruef?
Petra, macht Ihr auch ICSI, oder IVF?
Jetzt isch grad mis Bambi hei cho.

Gueti Nacht ZH34
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“