Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hallo zäme

So, bin wieder einigermassen auf dem Damm - werde morgen auch ins Büro gehen. Uff, die Grippe hatte ich ja schon seit Jahren nicht mehr, geschweige denn Fieber. Allen lieben Dank für die guten Besserungswünsche! Hat ganz fest geholfen!

Liäbi Babs, mini Düme sind für morn megafescht druckt! Und wiä Myrtha scho gschribä hät, es sind scho mängi Fraue ohni Blastozystätransfer schwanger wordä (suscht würdät mir ja im schöne Schwiizerländlä scho bald usschtärbe). Versuech trotzdem positiv z'tänke, das isch ganz wichtig. Ich tänke morn a dich!

Myrtha oh je, d'Schlafchrankät häti ja voll verwütscht. Hät mer im US scho chönne gseh obs evtl. Zwillis werdet.

Zoe, wiä gahts dir i dä WS?

Petra, wie geht es dir so?

Einen ganz speziell lieben Gruss an die Männer!

Babs wiä du scho gschribä häsch, es wär total lässig, wänn mir eus irgändwänn einisch träffe chöndäd. Ihr sind mir bereits as Härz gwachsä.

So, husch gani wieder is Bett
Irene
Werbeslider mit Buttons
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

No schnäll öppis an ZH:

Min Fründ isch übrigens au i dä Bruefsfürwehr. Da er dezue verdonneret wordä isch, weiss ich nöd, wie läääääs das er's find. Uf jede Fall sini Storys vo dänä Üebigä sind mega luschtig. Ich lach mich amigs total kaputt und chann mir ihn i därä ganze Montur (mit Maskä, Atmigsgrät und so) gar nöd richtig vorstelle.

Tschüssi
Irene
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Irene
Was heisst da zu Feuerwehr verdonnert? Feuerwehr ist im Kanton Zürich doch freiwillig? Für mich ist es ein gutbezahlter Nebenjob.
Dein Mann ist tatsächlich Berufsfeuerwehrmann??? In Zürich, Winterthur oder Flughafen? *ganzneugierigsein* Ja auch bei uns wird viel gelacht und gestritten. Wir haben auch einige Mädels in Eurem Alter dabei. Mit denen verstehe ich mich "prächtig".

Liebe Babs
Es ist noch alles drin. Warts ruhig ab.

Liebe Grüsse an alle ZH34
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo Irene

Danke der Nachfrage! Mir gahts nöd eso guet i dä WS, ich bi sit em Zischtig wieder sehr nervös. Ich dänke aber, dass das gar nöd guet isch, will dänn d'chance sinked, und das macht mich grad no nervöser.
Ich ha sogar scho Baldrian-Dragées gäge Nervosität kauft, es nützt scho es bitz. Ich dänke, ich übertriebe würkli echli, ich bi nöd so sicher, ob anderi es nöd echli ruhiger nähmed? Wenn ich mit Lüt zämebin, gahts, sobald ich allei bin,l fangt alles wieder a...en mega-stress. Villicht hätt mer ja öbber en Tipp, ich wär froh!

Ich hätt nie dänkt, dass ich mal so reagiere würd. Ich känne e ganz e netti Psychologin, ich dänke, ich gang emal mit ihre go rede, schade chas ja nüt.

Schöne Tag,

Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Babs du bisch jetz sicher ufem weg aber mir alli denket ganz fescht a dich und druket düme bis blau sind,bitte meld di wend magsch ich bi zimli ä gwünderi.

Irene schön das dir wider besser gauht.und übrigne sdu hesch mich graugt wegem firä ich ha am samschtig es feins zmitag kochet und mi maa het ä gutifläsche wiie uftoue,ich ha aber nüt gnau ich bi nüd e sou uf alhk.

Zoe wo bisch au immer mir wend doch wüsse wis dir gout.

Petra sprich auch wieder einmal mit uns

Timo ich wollte dich um Gottes willen nur nicht stressen

ZH du machsch di aber au ganz langsam rar bi üs

hei han ich öbis verpasst mit em treffe wo d Irene a gschproche hät?
Irene ich ha erscht nächschti Wuche US aber ich hoffe mi gsech moure scho öbis mus nemli zum Gyn,und dä nütemal zu mim immer wen ich öbis ha isch der nämli nütumä,aber ä sou vo mim buch ha chönntes glaubi sogar vieri si :lol: :lol: mir gönd nemli scho schier ä kei hose mei nur di womer vorher zwied gsi sind und das sind aber au nur öbä zwei paar.mis mami hät geschter gmeint du hesch jetz scho ä buch wi im dritte monet,hani aber au bi dr Vivienne gha und däfür im nünte hani ä buch gha wi öbä im füfte monet isch scho komisch gsi woni ha welle go gebärä hent mich e ufä gfougt was wetsch du im gebärsaal,aber si hents dä gli ghört.
es libs Grüslli
Myrtha
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi Zoe

Daou hent sich üseri bricht grad überschnitte.ich cha dr leider au kei gute tipp ghe wie das chönsch löse mit dr nervösi aber gang doch viel a di frisch luft gau laufe oder lies es spanens buch hät mir würkli ghulfä.oder gang emal i drogeri öbis go hloe uf Hömopatischer basis isch sicher au nüd schlecht.es dued mer so leid das du e sou musch liede aber wen hesch dä eigetli dr tescht das cha sicher nüme ebig gaou oder?
Ich wünsche dir vo ganzem herze das dir ganz langsam wieder besser gout,und e psychologin isch sicher e kei schlechti lösig.
ich du di ganz fescht umarme.
Myrtha
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi an alle,

Myrtha :grin:

Liebe Gruesse,
Timo
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Ciao a tutti

Zuerst scheint die Sonne und nun schneit es wieder. Ist denn schon April? Na ja, da wir Ende März nach Zermatt Skifahren gehen, tut noch ein bitzeli Schnee sicherlich gut (obwohl wir eigentlich die Wanderschuhe bereits aus dem Keller geholt haben).

ZH, sorrry....mini Hirnzälle händ geschter doch nonig eso rächt funktioniert. Mis Mändli isch doch i dä Betriebs- und nöd Bruefsfürwehr :smile: !

Babs, häsches ächt scho hinter dir? Mini Düme sind uf jede Fall no druckt und ich hoffe, dass alles guet gange isch!

Zoe, leider gits würkli ekeis Patäntrezäpt für die laaaangi und mer meint niä ändendi WS. Am Tag bin ich automatisch dur d'Arbet abglänkt gsi und am Abig hani sehr vill undernoh. Häsch evtl. äs Gottechind? Das chönnti sicher au no Abwächslig bringe. Wänn alleige bisch machs dir doch mitäme guete und spannände Buech bequem! Und wänn scho ä netti Psychologin kännsch, würi sicher auch emal unverbindlich zumäne Gspröch verbiluege. Wo liegt dänn bi eu "s'Problem" ?

Myrtha, morn muesch sofort brichtä ob mer eis oder sogar zwei Fruchtsäckli gseh hät (gseht mer dänn das scho?). Und so wiäs usgseht, muesch grösseri Hose chaufe.....:smile: !

Petra, wo steckst du denn? Hast du nicht morgen US? Berichte doch mal.

Timo, seid ihr schon aufgeregt wegen März. Ich bins auf jeden Fall! Obwohl ich weiss, dass meine Chancen viel geringer sind als eure! Aber don't forget: positiv denken!

So, nun wünsche ich allnä än Guete, muss jetzt zur Akupunktur.
Irene
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hi Iri,

oh ja die Aufregung steigt allmaehlich doch. Diese ewige Warterei ist fuer mich immer das schlimmste :sad:

Ich wuerde gar nicht so sagen, ob nun einer mehr oder weniger Chancen hat als der andere. Da koennen noch so viele Faktoren eine Rolle spielen, von denen man (noch) nichts weiss.

In jedem Fall druecke ich Euch die Daumen :smile:

Viel Spass bei der Akupunktur :smile:

Liebe Gruesse,
Timo
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo zusammen
ja mich gibt es noch,aber mir geht es heute nicht gut mein Kreislauf ist ganz unten.Schwindelanfälle,Benommenheit,Kreislaufprobleme.
Ich bin schon ganz gespannt auf morgen dann erfahre ich was die stimmu.gebracht hat. Melde mich morgen wieder,gehe wieder ins Bett.

Tschüß an alle und einen Schönen Tag noch

Petra
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“