Kennt Ihr euch alle
Hallo zusammen
Mir geht es etwas besser,zum glück hatte ich gestern meinen freien arbeitstag.
War heute morgen zum Us. Ergebnis 5 Follikel
Am Montag um 9.oo habe ich Punktion,soll aber noch weiter spritzen.
Am Samstagabend um 21.oo Auslösespritze.
Will hofen das von den 5 Follikel wenigsten 3 zugebrauchen sind.
Will mir 3.Stück einsetzen lassen.
Mein Mann ist bei der Freiwilligen Feuerwehr als stellvertetener
Wehrführer. Im moment ist bei uns Montagsabend immer Ein 1. Hilfe Kurs
Will hofen das es euch allen gut geht.
Alles Gute Petra
Mir geht es etwas besser,zum glück hatte ich gestern meinen freien arbeitstag.
War heute morgen zum Us. Ergebnis 5 Follikel
Am Montag um 9.oo habe ich Punktion,soll aber noch weiter spritzen.
Am Samstagabend um 21.oo Auslösespritze.
Will hofen das von den 5 Follikel wenigsten 3 zugebrauchen sind.
Will mir 3.Stück einsetzen lassen.
Mein Mann ist bei der Freiwilligen Feuerwehr als stellvertetener
Wehrführer. Im moment ist bei uns Montagsabend immer Ein 1. Hilfe Kurs
Will hofen das es euch allen gut geht.
Alles Gute Petra
halli hallöchen
i mälde mi weder zrugg.
muess aber gli weder go schaffe.
i han also zwöi embryone zrugg übercho. s'krümeli und s'brösmeli.
do halt de transfer früener stattgfunde het und mer ned het chönne
uswähle (weil eh nur 3 befruchtet gsi sind) rächne ich mir ned so vill chance us - aber die chliine möched jo eh was sie wänd.
ich han ene denn s'zimmer zeigt, eusi huusordnig verläse und druf hiigwiese, dass am sunntig d'nachtrueh bis am nüüni am morge duuret!
jetzt simmer emol gspannt, ob eis vo dene de muet het, de mietvertrag z'unterschriibe....
positiv am ganze isch, mir gats nach de punktion würkli guet - d'hose bringi ned zue, weil de buuch nachli gschwulle isch - chunnt au vo dene viele hormon.... aber suscht isch alles in butter!
ehrlich gseit beni jetzt wie erliechteret - s'gröbschte isch dure... drum beni au so uf de wegge.
muess de hüttig tag no über d'runde bringe und denn isch weekend!!!!
min maa isch ganz lieb mit mir.... würkli - und chunnt am samschtig namitag mit mir uf schinznach i das grosse gartecenter zulauf.... und denn chan ich det nach herzensluscht pflänzli aluege ......
und wenn bi mir keis chindli wachst, denn zumindescht öppis im garte!
i wünsche eu allne en schöne tag - und
dänked dra - gli gli isch weekend!!!!
.....de schneee brüchti also ned unbedingt - wer het de bstellt?????
kisses
babs
i mälde mi weder zrugg.
muess aber gli weder go schaffe.
i han also zwöi embryone zrugg übercho. s'krümeli und s'brösmeli.
do halt de transfer früener stattgfunde het und mer ned het chönne
uswähle (weil eh nur 3 befruchtet gsi sind) rächne ich mir ned so vill chance us - aber die chliine möched jo eh was sie wänd.
ich han ene denn s'zimmer zeigt, eusi huusordnig verläse und druf hiigwiese, dass am sunntig d'nachtrueh bis am nüüni am morge duuret!
jetzt simmer emol gspannt, ob eis vo dene de muet het, de mietvertrag z'unterschriibe....
positiv am ganze isch, mir gats nach de punktion würkli guet - d'hose bringi ned zue, weil de buuch nachli gschwulle isch - chunnt au vo dene viele hormon.... aber suscht isch alles in butter!
ehrlich gseit beni jetzt wie erliechteret - s'gröbschte isch dure... drum beni au so uf de wegge.
muess de hüttig tag no über d'runde bringe und denn isch weekend!!!!
min maa isch ganz lieb mit mir.... würkli - und chunnt am samschtig namitag mit mir uf schinznach i das grosse gartecenter zulauf.... und denn chan ich det nach herzensluscht pflänzli aluege ......
und wenn bi mir keis chindli wachst, denn zumindescht öppis im garte!
i wünsche eu allne en schöne tag - und
dänked dra - gli gli isch weekend!!!!
.....de schneee brüchti also ned unbedingt - wer het de bstellt?????
kisses
babs
Hallo - es ist week-end!
He Babs, Brösmeli und Krümeli sind so süessi näme, diä schaffets ganz bestimmt. Isch dä Transfer guet abgloffä? Wieso isch dänn jetzt dä Blastozystätransfer nöd z'stand cho - ich chumä halt nonig eso drus....*schäm*! Lass dich uf jedä Fall i dä WS nöd us dä Ruhä bringä und bhaltä absolutly din Humor bi!
Petra, dir drücke ich fest die Daumen und auch von meiner Seite gute Besserung!
Wiä ghats dä schwangäre Myrtha?
Zoe, gli häsch d'WS gschafft!
Den Herren ein supi-dupi Wochenende!
So, da wir ein neuer TV gekauft haben, ist heute abend DVD-Nacht angesagt. Zu allererst ist die Elevation-Tour, live from Boston, von U2 angesagt (habe ich von Schatzi zu Weihnachten gekriegt). Übrigens, ich bin ein toooootaler U2-Fan. Wart ihr am Konzert? Dies war ja der absolute Hammer!
Machets guet und bis bald
Irene, die immer noch einwenig am seuchen ist.....
He Babs, Brösmeli und Krümeli sind so süessi näme, diä schaffets ganz bestimmt. Isch dä Transfer guet abgloffä? Wieso isch dänn jetzt dä Blastozystätransfer nöd z'stand cho - ich chumä halt nonig eso drus....*schäm*! Lass dich uf jedä Fall i dä WS nöd us dä Ruhä bringä und bhaltä absolutly din Humor bi!
Petra, dir drücke ich fest die Daumen und auch von meiner Seite gute Besserung!
Wiä ghats dä schwangäre Myrtha?
Zoe, gli häsch d'WS gschafft!
Den Herren ein supi-dupi Wochenende!
So, da wir ein neuer TV gekauft haben, ist heute abend DVD-Nacht angesagt. Zu allererst ist die Elevation-Tour, live from Boston, von U2 angesagt (habe ich von Schatzi zu Weihnachten gekriegt). Übrigens, ich bin ein toooootaler U2-Fan. Wart ihr am Konzert? Dies war ja der absolute Hammer!
Machets guet und bis bald
Irene, die immer noch einwenig am seuchen ist.....
Hoi zämä
Babs hei du es doch e super chande mit dene zweine.wen hesch dr SST?
Du bisch glaubi au ä föllige blümli und grün züg fan,ich könnti au immer is Garten-center ts Tann-Rüti bisch au scho mal gsi,wen nüd dun ich dir das as herz lege ä mal zgau super schöin ich gou immer zu allne jahresziete s bringt mi amig i finanziell ruin aber man göhnt sich ja sonst nichts.
Petra schön das es dir wieder besser geht,und jetzt ist ja e Wochenende dan soll dein Mann schön zu dir schauen sag das bitte ihm,sonst gibts haue,du mussst doch schnell wieder auf die Beine.
Zoe und dir gouhts ä chli besser?ich mus viel a dich denke und hoffe es nützt dir ä chli.
Irene au dir gueti besserig di maa verwöhnt dich sicher au öhni das mir mit schimpfe münt drohe oder?Und was isch jetz das ihr kaufet ä nühe TV schtat spare uf öbis mit vier oder drü räder "malganzschtrengluegä"und mit U2 chani gar nüd afangä ich bi dr romantiker.
a dr mannä es schöins wuchenändi und ZH redsch du immer i sou kurze sätz mit üs sid du dich wieder im andere ordner mei meldisch!
ä ja mir gautz eigetli ganz guet ich bi hüt im US gsi aber da mi Gyn nüt ume isch hani müsse zum andere und der het es uralts USgrät er meint zwar scho zwei z gsei aber das chunt dä am füfte März us allso simmer wieder hi gschbannt was dau nu üse chunnt.aber ich bi müüüüüüd und üseri Vivienne finds huhurä luschtig zwüschet um Dädy und Mami inä z schlaufe,aber mir gnüseds richtig bis äbe wieder äs füssli im aug hesch.meinet ihr nüd au das das mit zwenzig sicher uf hört
es libs grüssli
Myrtha
Babs hei du es doch e super chande mit dene zweine.wen hesch dr SST?
Du bisch glaubi au ä föllige blümli und grün züg fan,ich könnti au immer is Garten-center ts Tann-Rüti bisch au scho mal gsi,wen nüd dun ich dir das as herz lege ä mal zgau super schöin ich gou immer zu allne jahresziete s bringt mi amig i finanziell ruin aber man göhnt sich ja sonst nichts.
Petra schön das es dir wieder besser geht,und jetzt ist ja e Wochenende dan soll dein Mann schön zu dir schauen sag das bitte ihm,sonst gibts haue,du mussst doch schnell wieder auf die Beine.
Zoe und dir gouhts ä chli besser?ich mus viel a dich denke und hoffe es nützt dir ä chli.
Irene au dir gueti besserig di maa verwöhnt dich sicher au öhni das mir mit schimpfe münt drohe oder?Und was isch jetz das ihr kaufet ä nühe TV schtat spare uf öbis mit vier oder drü räder "malganzschtrengluegä"und mit U2 chani gar nüd afangä ich bi dr romantiker.
a dr mannä es schöins wuchenändi und ZH redsch du immer i sou kurze sätz mit üs sid du dich wieder im andere ordner mei meldisch!
ä ja mir gautz eigetli ganz guet ich bi hüt im US gsi aber da mi Gyn nüt ume isch hani müsse zum andere und der het es uralts USgrät er meint zwar scho zwei z gsei aber das chunt dä am füfte März us allso simmer wieder hi gschbannt was dau nu üse chunnt.aber ich bi müüüüüüd und üseri Vivienne finds huhurä luschtig zwüschet um Dädy und Mami inä z schlaufe,aber mir gnüseds richtig bis äbe wieder äs füssli im aug hesch.meinet ihr nüd au das das mit zwenzig sicher uf hört
es libs grüssli
Myrtha
hallo ihr lieben
irene - weil nur 3 zellen sich befruchtet haben, wird nicht zugewartet bis tag 5 oder 6 sondern dann werden die besten zwei am 3. tag transferiert.
hätte ich 5 gehabt, dann wäre blasto-kultur in frage gekommen....
aber was solls - ich brüte nun krümeli und brösmeli und hoffe, es gefällt ihnen.....
heute hatte ich so einen richtigen down tag... nicht schlechte laune oder so - aber ich bin so erleichtert, dass der grobe teil der behandlung überstanden ist, dass ich jetzt am liebsten alles ein wenig vergessen würde. die ss-tests habe ich in einer schublade versteckt...damit ich nicht daran erinnert werde.
wer weiss - ein paar tage zuvor wird dann wohl das kribbeln anfangen....
petra - toi toi toi für die punktion am montag!!!!
bekommst du narkose?
timo - transfer war gestern bei mir..... eben krümeli und brösmeli heissen die beiden.
allen ganz liebe grüsse
heute gibts fondue !!!! yeahhhh!!!! das gibt gute laune!!!
babs
irene - weil nur 3 zellen sich befruchtet haben, wird nicht zugewartet bis tag 5 oder 6 sondern dann werden die besten zwei am 3. tag transferiert.
hätte ich 5 gehabt, dann wäre blasto-kultur in frage gekommen....
aber was solls - ich brüte nun krümeli und brösmeli und hoffe, es gefällt ihnen.....
heute hatte ich so einen richtigen down tag... nicht schlechte laune oder so - aber ich bin so erleichtert, dass der grobe teil der behandlung überstanden ist, dass ich jetzt am liebsten alles ein wenig vergessen würde. die ss-tests habe ich in einer schublade versteckt...damit ich nicht daran erinnert werde.
wer weiss - ein paar tage zuvor wird dann wohl das kribbeln anfangen....
petra - toi toi toi für die punktion am montag!!!!
bekommst du narkose?
timo - transfer war gestern bei mir..... eben krümeli und brösmeli heissen die beiden.
allen ganz liebe grüsse
heute gibts fondue !!!! yeahhhh!!!! das gibt gute laune!!!
babs
Hoi zämä
Babs hesch du s Fondou gut vertauet?bisch immer nu am blümli poschte aber was chacsh den jetz scho setze bi dem Schneei?Aber gell luegsch dr scho ä chli.
Hei manne wo stecket ihr?
Petra ich denke heute am neun Uhr an dich macht sie dir dein Mann?
Zoe wie lang isch dini WS nu,irgendwie vergiss ich alles i letschter ziit.
Irene was suchsch du eigetli cha ich dir helfe?
hent ihr au sou schöüins wetter wi mir bi üs isch sunneschi puur.
es libs grüssli
Myrtha
Babs hesch du s Fondou gut vertauet?bisch immer nu am blümli poschte aber was chacsh den jetz scho setze bi dem Schneei?Aber gell luegsch dr scho ä chli.
Hei manne wo stecket ihr?
Petra ich denke heute am neun Uhr an dich macht sie dir dein Mann?
Zoe wie lang isch dini WS nu,irgendwie vergiss ich alles i letschter ziit.
Irene was suchsch du eigetli cha ich dir helfe?
hent ihr au sou schöüins wetter wi mir bi üs isch sunneschi puur.
es libs grüssli
Myrtha