Kennt Ihr euch alle

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hoi zäme
U2 isch doch zimmli härt, gäl Iren. Bisch Du den e Rockeri??? Ich lose meischtens Kuschel Rock bim melche. Im Melchstand hani e Stereoalag montiert, da dreh ich immer voll uf, das Nachbere au no öppis devo händ...Mir händ die ganz Sammlig vo dene CDs.
Myrtha, gäl do losisch sicher Volksdümmli...oder Paldauer, Flippers und Calimeros??? De Leonardo und de Linder defi au nöd vergässe...gäl???
Schwiizer Langlaufstaffle vo de Fraue hed mer Megafreud bereitet. Die sind richtig guet gsie. Dene hämmers aber zeigt...gäll...
Aber eusi Schiifahrer sind richtigi Fläschene...die selet de Returflug selber zale...

Tschau zäme, Eue ZH34
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Guten abend zusammen
Bin ich erleichtert die fast letzte Spritze habe ich pünktlich um 21.00 von meinem Mann bekommen,hat auch nicht weh getan. So das wäre jetzt auch geschafft!
Noch die Punktion, und dann heißt es warten und nervös werden.

Babs: ja mit Narkose denn ich bin ein Angsthase,dann kann ich auch so schön den ganzen tag im Bett liegen.

Leute das wird ja eine aufregende nächste Woche ?

Melde mich Montag wieder :smile: Petra

Noch einen Schönen Sonntag.
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Danke für d'Nachfrag, wie es mir gaht, hätt mich total ufgschtellt!

Ich bin nach 2-3 Täg nüme ganz eso nervös gsi, und die WS isch eigentli rächt schnäll umägangä. Hütt sind genau 14 Täg nach dä Insemination, aber ich teschte erscht morn bzw. ich han s'gfühl, es isch eh negativ, wär ja dä hammer gsi nach dem 1. Versuech!
Durch das Utrogest verschiebt sich wohl die Mens, denn eigentlich kommt sie ja 14 Tage nach dem Eisprung und das wäre heute! Hat jemand von Euch Erfahrung mit Zyklusverschiebung durch Utrogest?

Irene, bi Eus isch au DVD agseit seit dä Wienacht, wo mir en DVD-player kauft händ! Isch e cooli Sach, eusi lieblingsfilm werde mir eus na dis na au chaufe, im Moment hämmer aber nur zwei kauft und leihed die andere us. Wänd emal öppis zum lachä wotsch, lueg "What women want", oder häsch dä scho gseh im Kino?
Gueti Besserig uf all Fäll und allne no es schöns verschneits wuchenend!

Zoe
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Zoe
Hoffentlich geht es Dir wieder besser.
Ich habe mal ne Frage. Wird in Schaffhausen IUI mit Medis stimuliert?
Wenn ja mit Tabletten oder Spritzen?
Kannst Du mir das erklären von A-Z?
Wird auch Ultraschall gemacht?
Wir sind Dir für alle Infos sehr dankbar.
Beim Transfer von Bambi ging ich den Rheinfall bestaunen. Der war sehr beeindruckend und habe auch dort Mittagessen eingenommen. So lernt man die Schweiz kennen. Die Klinik ist sehr schön dort, gäl.

Liebe Grüsse ZH34

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: ZH33 am 2002-02-24 18:47 ]</font>
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Nei ZH, ä Rockeri bin ich überhaupt nöd - das Bild wo du vo mir häsch, *grins*, i dä Läderkluft laufi scho nöd umä.... Ich bin ä Träumeri und ä Romantikeri....nur nöd was Musik abelangt. Hhm, isch ächt da öppis chrum gloffä, bi dä Gene und so?! Also, uf Kuschelrock und söttigs stani eigentlich gar nöd, sondern würkli uf Sound vo U2, INXS, R.E.M. etc. Ehrlich, suscht bin ich toooootal normal :smile: !

Zoe, schön, dass du wieder ufgstellt bisch! Ich bin richtig gspannä was morn usächunnt....muesch dänn subito schribä, gäll! Also, bi mir hät sich d'Mens wägem Utrogest um zwei Täg verschobä, muess bi dir aber nöd si. Und übrigens, ä Kollegin vonäre Kollegin, also so um siebä Eggli umä, isch au bi dä erschte IUI schwanger wordä. Äs liet no alles drin!!! DVD isch ächt än Hit - "What women want" hani bereits im Kino gseh, mmh, dä Mel Gibson gseht scho nöd schlächt us....nei, nei, ich schrib nümä witär suscht hät de ZH no ganz äs komischäs Bild vo mir :smile: ! Das wäg dinäre Stimu würd mich im übrigä au interessiäre.

Myrtha du häsch rächt wägem Geld spare, aber, da mit Fründ no vier witäri Gschwüschtärti häd, chönndät mir so äs Vierrad oder liäber äs Drürad uslehnä! Was häsch du für einä? Und eusä alti TV isch 12jöhrig gsi! Mini Philosophie isch aber eigntlich scho, ich läbe hüt und nöd morn - und ich weiss würkli nöd, ob ich au eso än Glückspilz wirdä wiä du!

Petra, meine Daumen sind für morgen ganz fest gedrückt. Melde dich dann!

Liäbi Babs, bi dä Zechianärinnä hani gläse, dass du echli chürzär träte willsch. Chan ich absolut verstah, finds aber scho echli trurig :sad: ! Ich wünschä dir s'ganzi Glück vo därä Welt und duen dich uf jede Fall gli wieder mälde!

So, no ganz än schöne Sunntig
Irene
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebi Iren
Au ich lose öppe herteri Stuck...Das chunt ebe ganz üf mimi Lunä a. So zb. us der sibezger Jahr. Das hed mini Schwöschter immer glosed. Radio Z losi au vill bide arbet. Du muesch nöd verschrecke, aber wenn mir es Lied gfallt, chan ich Stundelang, ja sogar tagelang immer sgliche Lied lose. De CD widerholts denn immer wider...Das gat aber nur, wenns Bambi nöd ide nächi isch...
Wie hesch den Du IUI stimuliert?

Gries a alli ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

ZH du hesch scho recht mit em musigstil aber am liebschte göri scho Kastelruther Spatzen und s Nockhalm Quintett das sind mini gröschte faforitä aber au schusch bini eigetli zimli nurmal.

Babschen was du wetsch dich e chli zrugzieh aber bitte nüt ganz gell,aber ich verschtau di scho mir isch es nämli au glich gange du wetsch eifach e chli abschtand fo allem,aber gell vo ziet zu ziet lugsch scho inä.

Petra ich hoffe du hast es schon hinter dir und ist alles wunsch gemäss abgelaufen,bitte erzähle uns doch.Wir dakten alle an dich.

Zoe es cha sicher scho bim erschte versuch klappe,bis doch bitte nüt e sou pesimistisch.Bitte gib au du bricht gell mir sind doch alli sou gschpant.Und mini erfahrig mit em Utregosatn isch das es zimli cha verschiebe allso bis 1 Wuche hemal bi mir isch es sou gsi.

Irene mini het nu vier räder leider di drü räder sind churz nach dr Vivienne uf ä mercht chau,aber wens söti Zwillis ge mus ja e ä nüi ane oder ä ogasion.ja hesch sicher recht mit em hüt lebe und nüt mourä han ich au immer gmacht aber jetz isch halt scho es chind dou und die het sehr gärä schöins gwand ha(het si das hecht vom Mami?)Und bitte denk doch au positiv au du chasch zu dene Glückspilze göhre.Und ich wünsch dir das ganz fescht.

Timo bisch i dr arbet undergange?

Ich bi scho ganz fescht gspannt aws üs hüt di zwei z brichte wüsset

allso bis spöter und lönt doch z sunne wieder einsch lo schinne.

Myrtha
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Halloele an alle,

Myrtha ~lach~ am Wochenende bin ich nie am Computer, weil da die Familie wichtiger ist :smile:

Petra, ich hoffe, Dir gehts gut und alles ist gut gelaufen.

Zoe, ich druecke Dir die Daumen!

Babs wie jetzt? zurueckziehen? Ach wie schade, ich kann das aber schon gut verstehen. Ich hoffe sehr, dass Du Dich doch noch ab und zu blicken laesst.

ZH33 U2 und hart?? Neee, frueher vielleicht mal, aber seit der Joshuah Tree machen die nur noch Synthi-Pop, finde ich :wink:

Liebe Gruesse,
Timo
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Myrtha, Dein Paket mit den Chips ist soeben gekommen. Du hast dermassen viel geschickt, ich bin wirklich ganz geruehrt :') Vielen Dank dafuer, das ist wirklich superlieb!!

Aber wie ich sehe, hast Du eine Menge an Porto bezahlt... 29 Fraenkli, ist das wahr???

Liebe Gruesse,
Timo
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

29 Stutz Porto, Myrtha Du spinsch...hetsch es halt per Nachnahm schicke sele...Wenn das Din Maa wüsst...Die Pommschips muesch aber gnüsse Timo...
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“