Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo Leute

:smile: Es ist geschafft habe meine 2 Eiercher im Nest :smile: :smile:
Ging alles glatt keine Komplikationen. Jetzt heißt es warten.
Bin so glücklich .
Wünsche allen ein schönes Wochenende Petra :knuddel:

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde geändert von: Petra R am 2002-03-02 12:25 ]</font>

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: Petra R am 2002-03-02 12:26 ]</font>
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi Petra

Ich wünsche dir ganz viiiiiiiiiiiieeeeeeelllllll Glück beim einnisten,nimmst du Bryophyllum soll wirklich helfen.Wann hast du Test?Ach ja und sprich immer mit ihnen das sie sich ganz wohl fühlen.
es libs Grüssli
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Sali zäme
Bitte Blondieordner lesen.

Liebe Grüsse ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

ZH ich drucke dir ganz fescht dume aber es tönt sehr viel versprechet,wen wüsset ihr mei?lug dä nüt zlang Notruf.

Ich wünsche allne e schöüine mentig und fanget ganz ruhig wieder a schaffe.

es libs Grüssli
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Ja Myrtha
Ich stah total uf Notruf...Bin ebe Füürwehrisatzleiter...ich rege mich mängisch total uf, wenns im Notruf Mist abländ...denn droht sBambi mit Fernsehabstelle...denn bin i amig wider ruhig...ich bin ebe ächli sensationsgeil...
Üf jedefall luegi vil lieber Notruf, als Abstimmigsresultat...da reg ich mich amigs no vill meh uf...
Mit de Bambi tuen ich scho gar nümme politisiere, das gid sowiso nur striet...und den mues i wider selber choche und sex gits den au kei...

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: ZH33 am 2002-03-04 08:08 ]</font>
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Iren, bisch ändli wider zrugg...ich vermisse mini Nachberi sooooooooo sehr...Hesch mer ä Charte vo Paris gschribe, ich gang jetzt de grad boge de Briefchaschte lääre...

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: ZH33 am 2002-03-04 12:24 ]</font>
Timo
Rang1
Rang1

Beitrag von Timo »

Hallo Petra,

das freut mich sehr fuer Dich!!! :smile:

Ich wuensche Dir alles alles Gute und dass du auch die Warterei gut ueberstehst :smile:

Viele liebe Gruesse von Tim

Bild
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Bonjour a tous!

Bin wieder retour und es war wunderschön - sogar die Sonne hat sich die ganze Zeit gezeigt! Nur die viiiiieeelen Km's gingen in die Waden!

Petra super! Ich drücke fest die Daumen und wünsche dir eine nicht zu angespannte WS!

Timo wie sieht's denn bei euch aus? Bist du ein Autofreak? Woher hast du denn dieses schnuckelige Bildchen?

Zoe wiä gahts dir?

ZH du sensationsgeile Nachbar, ich han ekein Blondiordner gfundä (oder bin ich blind?) - was gits dänn z'brichtä? Häsch mini Poschtchartä vorgfundä!?

Myrtha was macht Müedigkeit und diä grössere Hosä? Weisch scho öppis neus öbs jetzt würkli Zwillis sind?

Übrigens, Ende dieser Woche werde ich die zweite IUI in Angriff nehmen (wenn alles klappt, meine Doc ist dann ausgerechnet im Ausland - kann ja meine Mens nicht wirklich nach ihr richten....)

Ah ja und noch eine Frage an alle Erfahrenen: Habt ihr, resp. eure Frauen, etwas für die Einnistung genommen?

So no ön schöne
Irene
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo Iris
Danke, mir gehts gut! So so, Paris, nicht schlecht!

Heute ist es ja superschön hier, nachdem wir gestern Skifahren waren und die Sicht zum Teil wirklich ungenügend war...

Iris: Ich nehme auch schon wieder Tabletten für die nächste IUI. Nach der Insemination habe ich das letzte Mal Utrogestan (2x1 pro Tag) genommen, bis zum 15. Tag nach dem Eisprung.

Machst Du IUI unstimuliert oder stimuliert?

Schönen Tag an alle

Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Super Irene das du so gut hesch chönne entspanne z Paris es isch würkli e schöüini Stadt aber ich bi albig ganz froh wen ich wieder tusä bi.Allso ich ha nach Transfer gaaaaaaaannnnzzzzz viel trunke und Frauenmänteli tee gnau und es isch ganz gut wen Bryophllum nisch schade chas ja würkli nüt.

ZH du darsch jetz aber nüd mitem Bambi schtrite gell,du muschsi verwöhne,aber wieso sind ihr z Schafhuse?

Timo bisch i dr versenkig?

Zou gell bisch für mich au einisch abe gfahr?Ich fahre doch au e sou gehre schi ha sogar es nüs schigwand poschtet e Wuche vorum Tescht jetz bruchis das jauhr ja nüme.

Petra wie geht es dir nur nichts schweres heben,versprochen?

Babs vo dir göhret mir sicher gli wider öbis,mir hend dich nüt vergesse.

sou möre chunts de am 8.45 us wie mengs das git.

ä schöüne aubed
Myrtha
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“