Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Sind ihr jetz all verschollä :lol: :lol:

Babs gauts dir hüt besser?

Gnüsset ihr all das schöüin wetter oder hent ihr ä kei ziet?

ä ganz elleini
Myrtha
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Weiss au nöd so rächt wo all diä Lüüt steckäd.....

Myrtha du armi, hät dich d'Übälkeit verwütscht, brr, muess glaub rächt schlimm si...Weisch eigentlich scho meh betr. Zwillis? Wänn häsch dänn au Geburtstermin? Mir gahts guet - min "grossä" Tag wird so Sunntig/Mäntig si....aber ich glaub d'Mens isch im Ahmarsch.

Zoe, hüt hämmer ja dä Ufbaukurs. Du häsch rächt, CHF 95.-- isch scho rächt tür, aber man gönnt sich ja sonst nichts....Muesch dänn verzälle wiä dä Toscana-Kurs gsi isch. Mich würdi no dä Piemont-Kurs reizä. Mir sind no niä im Piemont gsi, wänd das aber das Jahr änderä....muess glaub u schön si!

Wänn händ ihr au alli Geburtstag? Ich han am 15.7. - so zmizt drin.

Än wunderschöne Tag
Irene

PS: Nur no ein Tag schaffä dänn hani Feriä - Jupiiii :smile: !
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo zäme
Irene: ja das säg ich ebe au immer: mer gönnt sich ja suscht nüt! Mer muess sich au ab und zue mal verwöhne! Betr. WS witerhin toi toi toi! Und ganz schöni Feriä (Skifahre?) !

Myrtha: es isch würkli ruhig, es git halt nöd so vill z'brichtä? Wie gahts Dir dänn so? Ich han gläsä, es seged Zwilling im Gschpräch? Wann weisch dänn meh?

Ich gang jetzt go gwürz poschte, ich wott nämli am Samschtig indisch chochä!

Ciao und en schöne Fyraabig

Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Irene,Zoe mourä am 8.45 Uhr chumts devinitif us ob zwei oder eis siget,bi scho chli nervöis aber chunt sicher guet.
Aber zur abweschlig het mi d Vivienne mit dere zimlich schtarche verchältig agschtekt,was sölls nach 3schlaflose nächt hoffi das hinicht besser wird.

Woooooooooo sind eigetli al die andere?????????

ä schöüine obed und bis moure de bricht folgt
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Sali zäme
Viel Neues gibt es bei uns nicht zu berichten, ausser ein Feuerwehreinsatz. Der Pager ging los und wir rückten mit unseren LKWs mit Sirenen an den Brandort. Polizei und Sanität waren schon da. Ein Hausbewohner lag mit Rauchvergiftung vor dem Hauseingang. Er wurde von der Sanität beatmet. Mit Atemschutzgeräten stürmten wir in das rauchverqualmte Haus. Es war nicht die Hand vor Augen zu sehen. Zudem waren Fenster und Laden verriegelt. Da, mitten im Wohnzimmer, Inventar zu einem Haufen gestapelt brannte. Meine Männer löschten sofort während ich das weitere Haus erkundete, um dem Komandanten sofort über Funk ein Lagebericht zu melden. Siehe da, in der Küche brennt es auch. Das Kinderzimmer oben steht voll in Flammem, wie auch das Büro gegenüber. Ich forderte sofort Verstärkung an.
Das häufige Üben hat sich gelohnt. Wir hatten die Lage schnell im Griff.
Der Brandermittler bestätigte meine Vermutung. Wahrscheinlich Brandstiftung mit Suizidversuch. Ein Anwohner hatte den Bewustlosen unter Einsatz seines Lebens aus dem Haus geholt.
Es gibt sie also tatsächlich immer noch, die Helden. Später klopftete ich ihm auf die Schulter und gratulierte ihm.

Liebe Grüsse ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

hei ZH toll di bricht richtig schöüin wider einisch öbis vo dir z lese,ich ha di würkli vermisst,bisch du eigetli öbis höchers i dr Führwehr?
Hesch du jetz eigetli scho dini chelbi hüber choe?

Irene wi isch geschter gsi i dim Ufbukurs?
Gell du gisch aber nu nüd uf nur wegeme Gfühl,weisch dä grad dä Bricht?
also mi geburtstermin isch am 23.10.dä het grad mis Gröüisi geburstag sie cha dä dr 98 fire,isch scho äs guet gfühl amene sone tag dr termin zha weisch ich ha es sehr es guets verhältnis zu ihre.

Babs wo bisch du ich machmer langsam sorgä wege dir,hoffentli isch alles ok!!!

Zoe du chochisch indisch git das nüt e heite arbet?Aber isch sicher sehr fein.woher hesch du dä t rezept?

Petra von dir hört man auch nichts mehr.Ist alles im grünen Bereich?

Timo chan ich dir s päckli abschicke oder hesch immer nu was ich zwar nüt cha glaube :lol: :lol:

und jetz min lage bricht allso min Gyn isch sehr zfriede mit üs nur e chli,chli sigs aber aubtsach gsund und das isches so wiet wi me cha aluge,es isch e fölige zappli burtzelbäüm mache chas jetz scho ziemli guet.also es isch eis isch mer au recht ich ha scho chli angscht ga öb ich das würdi schaffe.es isch jetzt öbä 2.5cm nüt alli welt mass

Ganz e schöüine tag
Myrtha

<font size=-1>[ Diese Nachricht wurde ge&auml;ndert von: Myrtha am 2002-03-22 12:09 ]</font>
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hallo myrtha

nur kei angscht - mir gats guet - aber die warterei uf de mentig macht mi fascht fertig.

weisch i gspür eifach nüt ussert dassi müed bin (und ständig hunger han).....

i be ned ganz drus cho us dim bricht - isch das chindli nochli chlii für die zyt wo jetzt isch?

i wünsch der uf all fäll alles gueti und dass es dem chliine turner guet gat!

küssli
babs
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo
Myrtha: ich han en indische Chochabig mitgmacht und han au es dünns indisches Kochbuech kauft. Es ist eigentli überhaupt nöd ufwändig, mer muess eifach en Hufä Gwürz, am beschte im ene Inderlade, chaufe, wie z.B. - Kardamonkapseln, Koriander, Garam Masala, Ingwer, Nelken etc. etc. Wämmer die Gwürz dann hätt isch dä rescht total unkompliziert und so schnäll gmacht wie anderi Gericht au.

Unds Tomatechutney mach ich hüt abig scho, das chammer dänn es paar Wuche im Chüelschrank ufbewahre - yam.

Allne es wunschöns WE

Zoe
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Zoe
Bitte verdirb Dir nicht den Magen...
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo ZH
Hi hi, wohl etwas konservativ :wink:, was den Speiseplan angeht???

Schönes WE

Zoe
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“