Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo zusammen

:smile: Zoe:Ich wünsche euch einen schönen Urlaub und erhole dich gut.

:smile: ZH :Ja, so eine Kuh hat es gut,bei uns in der nahen
Nachbarschaft,gibt es auch einige Bauernhöfe.Ich wohne
auf dem schöne Lande,mit viel,viel Natur.

:smile: Iri:Auch dir ein schönes Wochenende in Italien.Ich beneide
dich. Einfach so mal für paar tage nach Italien zu
fahren.Von mir aus ist es ja etwas weiter.
:smile: Myrtha,Babs,wo seit ihr geht es euch gut.

Allen noch einen schönen tag,ich muß leider arbeiten gehen.
Petra :knuddel:
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hallo Petra, bist gerade im Netz?
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

JA ich bin da.
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Kommst in den Chat?
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

hallo ZH
Tut mir leid hatte müßte fort.Wie das mit dem chat geht muß ich noch üben.Ein anderes mal vielleicht.
Petra
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä
ich meld mi au wider einisch us dr versenkig.bi üs isch alles im grüne bereich emel zwüschedurä :lol:

Iren hesch es sicher gnossä z Italie bisch scho schöin brun wordä???

Babs dich binidi scho ä chli das du scho gli wider darfsch go Fernsehi lugä.Aber gel du göhrsch nüd zu dr Risiko schwangere????

ZH hesch du scho chönne afe silirä oder hets bi ü au nüd mei Gras weder bi üs.

Zoe dir ganz schöüini ferie und gnüsses und denk einisch a üs wen a dr sunnä liesch :lol:

Petra das mit dem Chat verstehe ich auch nicht irgendwie ist das ein für mich ein Buch mit 7 Siegel.

Timo vo dir gseht me nüt mei es gauht üch aber scho gut oder??

ä wunderschöüine aubed und gnüssed d sunnä
Myrtha
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

myrtha - du bisch en luschtigi!!!!!

hütt händ d'irene und ich scho drüber gredt, ob mer dir söll alüte, en fax schicke oder was au immer..... mach das nie meh!!!!!!!!!!!!

jetzt hani würkli afangs angscht gha und woni gseh, das du en biitrag gschriebe hesch..... herzpöpperle, hoffentli isch alles ok....

uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

das isch min süüfzger vo de erliechterig.

also, i dänke für d'chrankekasse bin ich en risiko-schwangeri - suscht würdeds jo ned so vill untersüech zahle! bis jetzt het min doc nüt devo gseit, das ich die müesst sälber berappe. er begriift, dass mer nach so langer zyt ned eifach chan schwanger sii wie anderi.
findi super!

i säg der, i zelle hütt scho weder d'täg bis zum 30.4. das heisst, i zelle, wie mängisch dass ich muess schlofe!
das isch im fall schlimmer als d'warteschlaufe!

suscht gots mir wunderprächtig! mir isch nie schlächt...... han ständig hunger uf alles - und bereits es paar kilo meh uf de waag.....
aber s'positive - ich rauche nümm!!! do beni also sälber stolz uf mich!!!! und das locker vom hocker, es macht mi eifach nümm a.

petra: was schaffsch denn du, dass du am sunntig muesch zur arbet?
du hesch doch emol floristin glehrt...??!!?? was machsch denn jetzt?

zoe: ich beniide jede wo ferie het...snüff!!!! bi eus isch grad zyt vo de quartalsabschlüss mit de mehrwertstüür..... das heisst: sowieso kei ferie.... ich muess also nochli geduld ha und das isch jo bekanntlich mis spezialgebiet!

zh: wie gats dine chueli bi dem schöne wätter?
bi euch lauft jo scho gli emol weder de nöchsch versuech a. nachdem s'letscht mol eis abisse het beni fescht überzügt, dass es funktioniert!

timo - wie gats bi dir?????

ciao a tutti
und liebi grüess
babs

Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo zusammen :knuddel:

Myrtha und Babs schön das ich auch wieder was von euch höre.
Und ich freue mich das es euch gut geht.

Babs: Ja ,ich hatte in früheren Jahren als Floristin gearbeitet.
Dann bin ich in die Gastronomie gewechselt,und da muß man auch am Wochenende arbeiten und auch abends.Aber in ganzen macht es viel Spaß.
Wir haben auch einen schönen ,großen Biergarten dabei.

Bis dann Petra :smile:
babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

ach so ist das petra - demzufolge auch recht unregelmässige arbeitszeiten?

wie lässt sich das jeweils mit der kiwu-therapie vereinbaren?

stell dir vor - unser totgeglaubter rosenbaum zeigt kleine triebe!!!!
das hat mich richtig gefreut. beim rückschnitt sah das holz schon ziemlich "saftlos" aus.... aber manchmal sind die pflänzchen einfach stärker als man denkt - zudem geben wir jedem eine chance - zu recht, wie ich jetzt sehe!

wie sieht's bei dir im garten aus?

ich wünsch dir gute nacht, viele schöne träume
und bis bald

kisses
babs
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Babs sory das het mich aber gfreut dini oder ader Irene sini Stimm zgöhre,allso jetz meld ich mich den einisch nüme bis ich öbis vo üch göhre gell :lol: Ich het dir im übrige au nu MwSt zum abrechne wen dä zwenig sötisch ha.

Petra gel im Gaschtgwerb isches sehr schöüin?Ich ha ä langi ziet gserviert und hät mir ü spass gmacht ich bi scho so wiet das ich die ziet mängisch ä chli vermisse.

ZH du hesch üs immer nu nüt verzellt was die erschti Bruf isch?nemt mi scho chli wunder.

Irene wo schteksch den du,bitte nüt böüis si mit mir gell.Ich ha doch ganz fescht a dich denkt am Wuchäend,isch schöüin gsi?

Hüt bini zerscht mal uf d waug gschtante es hät mi schier koschtet erscht i dr 13 Wuche und scho 2 Kilo mei sch...... aber was sölls haubt sach gsund oder.

Allso gnüsset hüt nu einisch z sunnä mourä sölls ja angeblich regnet,glaubs zwar nüt :lol:
Myrtha
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“