Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme
Huhu Babs!
Danke für dini Message - beruhigt ungemein! Nächschti Wuche han ich US, glaub am 6+ 4! Ich hoffe natürli, öppis z'gseh - viellicht wird mer ja dänn ruhiger für es zitly :smile:

Aha, Du häsch au fascht nüt gschpürt? Dänn isch ja guet - ich känne welli, die händ im erschte Teil vo dä Schwangerschaft fascht nume gschlafe oder broche! Es isch richtig extrem gsi!

Häsch Du dänn scho sovill zuegno? Ich han immer gmeint, bi dä erschte Schwangerschaft gseht mer i dä erschte 12 Wuche gar nüt?

Grüessli und bis bald

Zoe

babs-ueli
Rang0
Rang0

Beitrag von babs-ueli »

hi zoe

weisch, ich han jo die utrogestan no müesse neh - 4 stück am tag.
i weiss ned, ob das no zuesätzlich müed macht.

aber i be am afang mega müed gsi - ussert schaffe, ässe und schlofe hani nüt chönne mache.

au hani müeh gha mit der überstimulation am afang. aber das isch nach ere wuche öppe zrugg gange.

drum ebe - mer muess kei bedänke ha wenn mer nüt merkt.
hesch scho usgrächnet, wenn dis würmli würd uf d'wält cho?

ciao bis bald
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo zäme
Babs: ich nime ja au Utrogest - allerdings nur 2 pro Tag. Keine Ahnung, ob die vaginal auch müde machen. Ich bin zwar schon müde, aber nicht so extrem, wie ich es zum Teil von anderen höre.
Wänn häsch Du eigentli dä erscht US gha, und häsch dä no bim Zech gha? Ich ha ja min Doc müesse bemühe, und ha döt echli müesse dränge, dä hätts nämli nöd so pressant gha, mich z'gseh, ich han mir aber säge la, dass das i dä Schwiz normal seg.

Wo sind eigentlich die andern, forumabstinent?

Grüessli

Zoe
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Liäbi Zoe

Ich han dini schöni Nachricht erscht grad jetzt gläse - ganz härzliche Glückwunsch!!!! Wow super, dass äs bereits bi dä 2. IUI klappät hät.

Gälled ZH und Co. mir folged am Reschtä vom Ordnär scho au no....(hoff zumindäscht).

Ich han halt im Momänt nöd vill Zyt zum im Forum z'si - und am Abig und am Wuchäändi gan ich nüm vor dä PC (hockä suscht scho jede Tag 8 Stund vor dem Teil) - hät aber würkli gar nüd mit eu z'tue!!!!!

Hüt gani bereits am drü (usnahmswies) vo dere Budä - gang nämli zur Kosmetikäri und la mich verschönere - na ja, nur nützä tuets wahrschindlich nöd vill :smile: ! Aber äs isch doch soooo schön, wänn mer sich verwöhnä la chan.

So, gnüssät s'week-end - ich schick eu vill Sunnästrahlä!
Irene
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Zoe ich gratuliere dir vo ganzem Herze.Ich cha mich nur dr Babs a schliese mit dr müeti schlecht isch mir nur i dr nacht aber das au nur wil ich vor viele Jauhre ä schweri Mageoperation ga ha und das jetz alles e chli viel wierd,hät aber au sini vorteil ich issä nur nu ganz wenig.Wen hesch du dr erscht US????

Irene uf dini Schtandbaukä warti immer nu,du doch bitte nüt es sou als öbs nüt nütz gang doch bvo dem motto us nützts nüd so schad au nüt.

Babs gell es isch es schöüins gfühl das chlini gsei zaple,nur leider muss ich au i geschtau das ich hüt nüt e sou viel gsei ha usem gliche grund wi du am afang.

Bi üs isch alles Ok es schtramblet wi verruckt,obwohl ich sied zwei tag recht angscht gah ha da ichs nümmä gmerkt ha ich bi schier wahnsinng wourdä.

ZH kensch du dr underschied zwüschet emene Lanwirt und emene Wirt???
Nüüt e Landwirt gieht a jedere Chu öbis z trinke :lol: :lol:
Vielicht chame dich ä sou zum schriebe use locke.

Ganz esch schöüins Wuchenendi
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Liebe Zoe
Das hast Du gut gemacht. Ein tolles Gefühl, gäl...

Ich wünsche Dir alles Gute

ZH34
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hei ZH so kurz abundä was isch dä loes ????Dr Udo Lindenberger isch doch au ä chli redricher :lol: :lol:

Myrtha
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hallo ZH
Tja, eigentli han ich gar nüt gemacht...isch eifach passiert ohne dass ich öppis gmerkt han, ehrli! Aber s'Bibbere blibt, Du känsch es ja.

Hmm...Myrtha, was chönnte mer mache, um dä ZH33/34 echli ufzschtelle???

Grüessli

Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Zoe ich weis es leider au nüd,es macht mi scho chli trurig nur chönä abzwarte und teei trinkä.aber viellicht wüsset ja die andere en jedei??
wen hesch du eigetli din US??

Und wi gauhts dr andere au ä sou??

Es isch ä sou schtill bi üs

ä schöüinä abed Myrtha
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme

Myrtha: Am Mittwoch - ich bin schon seeehr nervös!!

Schöne Abig

Zoe
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“