Kennt Ihr euch alle die 2te

Unsere Hauptkategorie. Hier wird über alles rund um den Kinderwunsch diskutiert. :-)
Antworten
Maggie + Tim
Rang4
Rang4

Beitrag von Maggie + Tim »

Hoi z'same,

so Ihr werdets nicht glauben, aber endlich endlich st es vollbracht und wir gehören nun zur privaten Internet-Gemeinde :smile:

So kann ich Euch nun weiter wegen Zweifel-Chips die Ohren vollheulen :lol:

Ich werde wohl kaum dazu kommen, die ganzen letzten Seiten noch zu lesen, da ich jetzt nur noch abends hier bin und auch dann leider nicht allzu lang. Aber wenigstens kann ich jetzt wieder in Sachen Gegenwart mitreden.

Ich hoffe jedenfalls, dass es Euch allen gut geht und Ihr inzwischen alle schwanger seid :smile:
Gruß und Gung ho von Tim

--------
I thought I’d found a reason to live
just like before when I was a child
only to find dreams made of sand
would just fall apart and slip through my hands.
But the spirit of life keeps us strong
and the spirit of life is the will to carry on
...
I never thought it would be quite like this
living outside of mutual bliss
but as long as the veins in our arm still stand up
the spirit of life will keep living on

Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme
Ich han hütt en super US gha: mä hätt sogar scho s'Herz schlage gseh - unglaublich!!! (ohni Brülli, min zweitname isch Adlerauge :wink: )

Dä nächscht Arztbsuech wird dänn i dä 12. Wuchä si - isch das bi Eu (Myrtha, Babs) au so lang gange?

Grüessli

Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä
Nur ganz churz Zoe ich gratuliere erschtens zu dim super US und zweitens,bini scho chli niedisch uf din übername,uf dis Adleraug.
Au bi mir gauhts immer sechs wuche bis zum nächschte US scho chli lang gell.

Meld mi mourä usfürlicher bi nu im garte

ä schöüine firtig mourä
Myrtha
Petra R
Rang0
Rang0

Beitrag von Petra R »

Hallo
Zoe ich gratuliere der recht herzlich.

Hallo Tim
schön das du auch wieder dabei bist.
Geht es euch soweit gut.

Ich hatte leider einen negativen versuch.Aber nicht verzagen ich versuche es wieder.

Na wie geht es den anderen denn,ist jemand noch zu hause oder genießt ihr den feiertag.

Petra
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

Petra super einstellung nur den Kopf nicht in den Sand stecken.

Maggie und Tim schöüin das man vo üch au wieder einisch öbis göhrt.Und du hesch scho wider ä kei Zweifel mei mir münd glaubi doch ä Filiale bi üch i richtä :lol: :lol:

Babs hesch du scho am Zechi telefoniert wies bi üch usgseiht?

Zoe und du hesch di scho a dr gedanke gwöhnt mitdeme dicke buch umä laufä :D

Irene vo dir göührt me gar nüd mei.Isch alles i dr ornig?

ZH bitte meldi auwider einisch au wen dr totali fruscht über üseri krankekasse hesch ich denke im übrige genau wi du isch würkli nüt i dr ornig was di wieder wen durä grindelä

Bi üs isches super grüsigs wetter aber was sölls.übrigens ich ha geschter bim Zech aglüte um mich überhaupt einisch z erkundige wieviel Eskimos das mir nu hent und jetz liset ganz genau :o :o nu ganzi sechs schtuck isch das nüd super guet ???
i dem sinn es wunderschöüins wucheend und lönt üch schöüin la verwöhne mourä cha leider nüd mini schwiegerelterä chömmt ufs zmittag
Myrtha
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hallo Mädels
Oh...ich werde vermisst...
Ich hatte viel Arbeit die letzten Tage. Habe siliert, gepflügt bis ich abends fast nicht mehr auf meinem Hintern sitzen konnte. Den Mais habe ich leider nicht mehr vor dem grossen Regen in den Boden gebracht. Aber dafür ist nächste Woche noch Zeit.

Einen schönen Sonnabend noch.
ZH34
Zoe_C
Rang0
Rang0

Beitrag von Zoe_C »

Hoi zäme
Myrtha: was heisst da dicke Buuch??? Ich ha grad vo zwei Promi-Fraue gehört, dass die 22 und 24 kg zuegno händ! ich bi gschockt!!! I wellere Wuche bisch du jetzt? 16. SSw?

Im Moment isch mir permanänt flau im Mage und ich schlafe superschlächt - das sind wohl die sogenannte SS-Beschwerde?

ZH33 - wow soviell Arbet....es söll ja schön blibe / werde, also chasch dä Mais au no in Scherme bringe.

Babs und Iris: wo seid Ihr?

Allne en agnähmä Mäntig
Zoe
Myrtha
Rang0
Rang0

Beitrag von Myrtha »

Hoi zämä

ZH wauw das du dich au wieder einisch dich meldisch freut mich aber ganz bsunders.

Zoe das miedem schlaufä kenni au ganz guet aber es wird au wieder besser glaubs mr,das hent glaubi alli.Iwellere wuchä bisch du de ich bi i dr 17 allso scho gli Bergpris.Aber das mit dä 22 und 24 Kilo meintsch dä aber nüd im ernscht?Ich ha bi dr Vivienne zum glück au nur 7 Kilo zugnau und hoffe schwer das dasmal au nüd mei gieht.

Babs wo bisch den du schtekä blibe ??????

Irene gell du hesch au kei Ferie das du ni mei bi üs bisch???????

E wunderschöüine numitag ich gau nu g Salat setzte und gnüsse s Wetter
Myrtha
Iri33
Rang0
Rang0

Beitrag von Iri33 »

Hoi zäme

Mal luege öb ich mit dem neue Forum z'rächt chumä - ich stan ebe z.T. mit äm PC uf Chriägsfuess 8) .

Mir gahts guet. Myrtha, liäbe Dank für d'Nachfrag. Bin irgändwiä immerno im Stress aber gli, gli dörfed mir wieder id Feriä. Isch vo eu schomal öpper uf Elba oder in Sardiniä gsi. Händ ihr mir evtl. gueti Tipps? Mir sind nämli no echli unentschlossä. Betr. KIWU gits leider nüd neus z'verzelle.

Myrtha, schiäbs scho ä Chugle vor dich hi :D ? Ui, Halbzyt häsch ja warschindlich scho gli gschafft, oder? Weisch scho was äs git?

Zoe, schön dass es dir so guet gaht. Häsch dini super News scho verbreität? Oder wartisch diä kritischi Zyt no echli ab?

ZH, so, so, vill z'tue....chum gibs doch zue, du hocksch doch dä ganzi Tag ufäm Ligistuehl und zellsch d'Wülchli :wink: . Wiä gahts am Bambi? Machäd ihr jetzt im Mai witär?

Tim und Maggie, was macht ihr so?

Petra, gibts Neuigkeiten betr. Zechi?

Babsi, du ghörsch vo mir.....

So, sind mir nöd bös wänn ich mich nöd eso vill tuen mälde....das isch speziell für eu :knuddel: !

Ganz än schöne Tag wünscht eu
d'Irene :o

PS: He, händer gmerkt, dass ich diä Smilies so lässig find.... :dance:
ZH33
Rang1
Rang1

Beitrag von ZH33 »

Hooooooiiiiiiiiiiiiiiiii Iren und alle anderen
Auch wir wollen in den Urlaub nach Schweden im August. Stockholm und Umgebung ist geplant.
Wenn eine von Euch die Gegend kennt, sind wir für jeden Rat dankbar.
Da will ich dann einen tollen Volvo mieten und Elche jagen...
Wenn schon keine Kinder, dann eben tollen Urlaub. Das Geld muss unter die Leute...

Liebe Grüsse ZH34
Antworten

Zurück zu „Rund um den Kinderwunsch“